Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hey folks jeg fikke en genial ide for noen dager siden. jeg tenkte å skjære plass tell ett nytt vindu som ser mye bedre ut. og jeg fikk en ide å la noe av metallet stå igjen som en figur. da tenkte jeg at jeg kan skjære ut så det står igjen et sånt biohazard tegn så jeg fant bilde fra nette skreiv det ut å laget skisse men hva syns dere blir det no bra? og hvor mye tror dere vindu vil koste hvis jeg kjøper det fra f.eks Glassmesteren?

 

Bilden er kasnkje ikke så bra da! kabinette er hvit å skinner en del i bilde men du ser noe hvertfall! jeg vil også oppdatere Worklogen hvis jeg får tak i glass å får lånt en dremel multi! :thumbs:

 

 

:thumbs: eller?

 

_______________________________

edit: Altfor store bilder fjernet, tråd stengt.

- Novec

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

som alle de andre sier, det blir sikkert fint, men lynet bør du ikke ha.. det ble bare dumt..

 

såvidt jeg forstod, så skulle biohazard fortsatt sitte fast i døra etter at du har skjert ut, men det tror jeg kan bli vanskelig da du må lime noe på plata uansett..

 

*scrolle lang vei opp for å ta en nærmere titt på bildene..*

 

med tanke på at du har forandret litt på logoen, så går det jo greit alikevel slik du hadde tenkt, men ta og bytt ut lynet med noe annet istedet..

 

stå på :dremel:

Lenke til kommentar

Store bilder er fine greier - men de skal IKKE postes i forumet. Lag en thumbnail og gjør slik:

 

[url=link_til_stort_bilde][img=link_til_thumbnail][/url]

 

Store bilder skal ikke være større enn 1024x768 (800x600 holder i massevis), thumbnails skal ikke være større enn 400x400 pixler.

 

 

Gjør dette så skal vi se om ikke en kommentar er på sin plass! ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...