Gå til innhold

Dreambox


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har et spørsmål angående Dreambox, kan den spille av f.eks divx filer fra en maskin i netverk?

Hadde vert morro med en multimedia box som kunne det i tilleg til å holde styr på canal digital, den tunern som føller med CD er så lusen at jeg må nestn ha noe bedre. Også hadde det vert morro med en mulighet til å spille av filmene mine som jeg har på maskina med DivX og Xvid på tvn som er alt for langt borte til å bare bruke en kabel mellom TV-->Pc.

Endret av troyel
Lenke til kommentar
Når jeg har tatt opp en film på dreambox'en og henter den til pc'en med ftp prg.

Hva kan konvertere den til xvid evt. divx.

Klarer ikke å se den av på pc'en heller, bruker ACE-mega-codec-pack skal igrunnen inneholde det meste.

DVR-Studio+tmpeg Encoder for å gjøre en DVD.TS man for å joine ts filene.Dr.Divx til å gjøre divx.Dette er hva jeg bruker å det funker fett.Dream TV til å se på tv fra dreamboxen.Lykke til med DB boksen din :yes::yes:

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...