Gå til innhold

begynner å bli lei sx1 min nå,


Anbefalte innlegg

Er dette veldig IKKE lurt? Det som er viktig på mobilen for meg er, bluetooth, radio og god batterikappasitet. Også litt artige programmer. men er det enkelte programmer jeg kan få på sx1 som jeg også kan få kjørt på 6230? Isåfall hvilke? Bemused feks?

 

Hvor mye skal jeg ta for min sx1, den er veldig pent brukt og det følger med kvitteringen. Ca 3-4 uker gammel. Er 3500 en grei pris, eller kan jeg få mere for den? Noen som vet om noen som er interessert i å kjøpe den?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg ville aldri byttet fra Sx1 til 6230, og det er fordi at 6230 ikke har symbian, så du vill få veldig få av de programmene du har på sx1, på en 6230. Men hvis symbian, stor skjerm og god skjerm, ikke er så viktig for deg, så er den et grit valg. Men det er mye mer i en Sx1 enn i en 6230!

Lenke til kommentar
Jeg ville aldri byttet fra Sx1 til 6230, og det er fordi at 6230 ikke har symbian, så du vill få veldig få av de programmene du har på sx1, på en 6230. Men hvis symbian, stor skjerm og god skjerm, ikke er så viktig for deg, så er den et grit valg. Men det er mye mer i en Sx1 enn i en 6230!

Var helt i hundre når det kom ny Symbian telefon etter 7650, løp til butikken og kjøpte meg 6600. Lekte litt med den i noen uker. Ble lei. Kjøpte meg sx1, ble lei den å. Det var visst ikke så svært som det jeg trodde. Og hvis jeg tenker på hva jeg trenger, så er trenger jeg faktisk ikke symbian.. Batteriet er veldig viktig for meg. At batteriet er gått når jeg er langt unna et stikk kontakt er ikke annet en KJETT.. Vil ha sendox, men vil prøve meg litt på 6230 først.. tror ikke jeg kommer til å se sendoen på noen måneder.

 

 

Når kommer 6230 egentlig?

Lenke til kommentar
I følge en på forumet som hadde prøvd den, så skulle den bli sent ut i butikkene i mars, han hadde litt innside innformasjon siden faren hans jobbet i Nokia.

Ja. Det stemmer at 6230 kommer ut i løpet av mars, hvis alt går etter planene.

Nokia har myyyye å gjøre for tiden, så ta det kan jo også ta lengre tid enn mars.

Nokia har flere modeller enn 6230 som snart skal ut, som 7700, 7200, 5140 og 6810, så som dere skjønner Nokia har masse å gjør for tiden.

Dette er rein iformasjon rett fra farn min, så det er nok ikke tull!!! :thumbs:

Lenke til kommentar
ikke gå for hart over pappagutten der da ;)

"Ikke gå for hart over pappagutten"?? Asåå, jeg er ikke noe spessielt stolt over pappa, men sier det bare for han jobber der. Trodde dere var interessert i det som er fakta om Nokia? Men, men...

Jeg kan faktisk si ca. dato når 6230 kommer ut i butikkene, og det tror jeg ikke så mange vet! Men det kan jeg ikke si av interne grunner!!

Lenke til kommentar

Vi kan jo bare ringe å høre, ca dato er 27feb-06mars. Innen den tidsfristen er den nok allerede i lomma mi. Forbrukershop er som regel den første som får telefonen. Så det skal nok ikke være noe problem, trenger ikke nevne den kjære pappsen din hver gang du legger inn et inlegg vettu :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...