Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Til dere med Telenor ADSL med GB begrensning


Anbefalte innlegg

Og hva vet så herren om hva Telenor driver med?

De posisjonerer seg til innholdet blir viktigere enn linjene, det er ikke penger i og levere linje. Kvoter er et bra våpen for og begrense mulighetene til og la kundene fritt velge innhold fra leverandører som ikke eies eller har avtale med Online ADSL.

De har svjv 60% markedsandel og derfor kan ingen innholdsleverandører ignorere dem og pga kvotene er de nødt til og kjøpe seg inn i varmen hos Online.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har selv 704/128 med 10GB sperre. Laster ned ikke så alt for mye, surfer mye på internett, spiller en del på internett hver dag og ser en del på webtv. Har aldri oversteget grensen min. Har atm brukt 2GB av kvoten.

Du må surfe ufattelig lite til å være nerd, anntar du er det siden du er på hw :p.

 

Jeg refresher forumet og forsiden hvert 5 min og det i seg selv er jo en god del. Og i tillegg har jeg 10 andre vinduer åpne her i Avantbrowser. 2gb høres ufattelig lite ut til det du sier, du må browse med add-blocker, ingen bilder etc ?

Er nerd ja :D

Refresher nok ikke vinduene oftere enn jeg må. Dog har det steget til 3,3GB nå. Og skal ha et lite lan snart, så går nok en del da. Men tror ikke jeg kommer til å gå over.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...