Gå til innhold

Prince of P. Klatre opp på statuen....?.hvordan


Anbefalte innlegg

Begynte igår og spillet virker kult. Jeg har kommet til denne svære statuen der det ligger et våpen helt øverst jeg må ha. Jeg kommer opp til ansiktet på statuen, men ikke lenger.

 

Jeg spiller pc (tastatur og mus), så jeg sjekket på gamefaqs.com. Der fant jeg kun konsollwk`en. Den forteller at man skal hoppe opp langs veggen på en ny måte. Problemet er at måten å gjøre det på kun er beskrevet til konsoll. Jeg prøvde det meste, men klarte det ikke. Regner med at amn skal hoppe fra vegg til vegg....???....

 

Håper noe kan ta seg 2 min og hjelpe :roll:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du skal bruke (default) space knappen til å løpe oppover langs veggen og hoppe til den første hånden. Deretter skal du hoppe fra vegg til vegg ved å trykke space flere ganger. Du må ta fart og løpe opp veggen å langt du kommer før du begynner "den nye" hoppingen.

Endret av Smyagol
Lenke til kommentar
Mener å huske at jeg trykket på høyre museknapp mens jeg løp mot veggen. Har selv gitt opp spillet fordi det ble så vanskelig å ta disse figurene som kommer igjen og igjen. Er det noen som vet hvordan man tar dem en gang for alle og kommer seg videre...?

Det er bare i enkelt rom at fiendene respawner, men dette er ment å være slik. Fortsett å ta knekken på dem og de vil til slutt ikke plage deg mere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...