Jump to content
Sign in to follow this  
stoolman

Hva er galt med NGT linja mi?

Recommended Posts

Hei!

Fikk en mail fra NGT for ca en uke siden om at jeg måtte oppgradere firmwaren i ruteren min..

Som sagt så gjort, og etter dette merket jeg ikke noe fall i hverken download eller upload..

Det sto også i mailen at det skulle utføres arbeid i forbindelse med oppgraderingen av plattformen natt til 17 feb.

I går kveld mistet jeg linja mi ved 1 tiden om natten, og denne var ikke på plass igjen før kl 10 i dag (eller i går red. tirsdag)

Men, når jeg nå kjører speedometeret på Itavisen ser jeg at min 2Mbit linje er nede i stakkarslige 900 kbit.. Har også testet den på andre sider og finner der at upload ligger på fattige 300 kb i. Dette står jo i ganske sterk kontrast til de 2000/604 som jeg betaler for....

 

Har noen opplevd det samme?

 

Bor i Akershus, nærmere bestemt Kolbotn...

 

Setter stor pris på andre erfaringer og/eller innspill på hva som kan ha skjedd her..

 

 

 

På forhånd takk!

Share this post


Link to post

Ring og klag, tildlig hvis du vil unngå kø. Email responsen deres er heller dårlig.

Artig nic forresten stoolman=bæsjmann :D

 

Edit: kan jo også bety barstolmann da, regner med at det var dette du mente sorry.

Edited by cremaster

Share this post


Link to post
Det finnes bare en løsning. Ikke stol på Nextgentel. Du vil aldri få det du betaler for likevel

Jøss, du har faktisk prestert å kritiserer NGT i hver eneste post du har kommet med nå. Er det en eller annen rekord du prøver å slå?

Share this post


Link to post
Det finnes bare en løsning. Ikke stol på Nextgentel. Du vil aldri få det du betaler for likevel

[Off-Topic]

Var da voldsomt til møkk du skulle spre om NGT her idag... Såg at du akkurat hadde et innlegg her og hvor du snakker negativt om de. Har selv hatt NGT i 8mnd. nå. Ikke hatt problemer med å få linjehastighet som jeg betaler for, kundeservice o.l. [/Off-Topic]

Share this post


Link to post
Det finnes bare en løsning. Ikke stol på Nextgentel. Du vil aldri få det du betaler for likevel

Jeg får langt over det jeg betaler for. Jeg har utelukkende positive erfaringer med NextGenTel i det 1.5 året jeg har vært kunde. Jeg har Charlie, dvs 1500/512, som yter 1856/512 :)

Edited by Dingot0m

Share this post


Link to post
Det finnes bare en løsning. Ikke stol på Nextgentel. Du vil aldri få det du betaler for likevel

Ikke det!! :realmad: Jeg får Abselutt det jeg betaler for og mere til!! :thumbs:

 

ER du kun ute etter og lage propaganda? jeg ser du har postet på mange poster anngående NGT og ikke gjort noe annet enn og klage på de! Mange, mange tusen er srtålende fornøyd med NGT!! Riktig nok er de kansje ikke verdensbeste på alle områder, som f.eks littlang ventetid i telefonen, men alt i alt så er de jo knall! Har det ikke vært for NGT, har antageligvis ikke telenor senket prisen på deres linjer!

Share this post


Link to post

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...