Gå til innhold

Jeg har 2skjermer


salte aper

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det går heilt fint, men det er eitt krav; at du har eit skjermkort som har 2 skjermutganger. Nå veit eg ikkje om det er det på ditt GF kort, men det er berre til å sjå på baksida. Det er vanligvis ein "vanlig" skjermutgang og ein DVI (trur eg det heitte) til LCD skjermer.

 

Dersom du har 2 CRT skjermer så må du ha ein liten omkobler på DVI utgangen og så har du 2 skjermern

Lenke til kommentar
Det går heilt fint, men det er eitt krav; at du har eit skjermkort som har 2 skjermutganger. Nå veit eg ikkje om det er det på ditt GF kort, men det er berre til å sjå på baksida. Det er vanligvis ein "vanlig" skjermutgang og ein DVI (trur eg det heitte) til LCD skjermer.

 

Dersom du har 2 CRT skjermer så må du ha ein liten omkobler på DVI utgangen og så har du 2 skjermern

skal det ikke gå ann å ha et agp basert kort og et pci basert kort også og koble til en skjerm til vert kort :roll:. Det skal i allefall gå som zeph sa å koble to skjermer til en pc så lenge du har et skjermkort med minst to skjermutganger.

Lenke til kommentar
skal det ikke gå ann å ha et agp basert kort og et pci basert kort også og koble til en skjerm til vert kort . Det skal i allefall gå som zeph sa å koble to skjermer til en pc så lenge du har et skjermkort med minst to skjermutganger.

 

det hørtes innvikla ut.... ,men det går sikkert! :dontgetit:

Lenke til kommentar
112 kr for frakt e :realmad:

går det ikke ann å kjøpe den på lefdal eller elkjøp?

Er pga. at det er postoppkrav... blir så dyrt da... ikke bra

 

Fikk kobla til en skjerm til i dag. Er en 17" og en 15" da... Ganskje deilig, men jeg tror NESTEN det er deiligere med 21", hadde de før, en jeg fikk gratis :dribble: fra jobben til papp :green: . Den dagen den røk banna jeg temmelig mye..

Endret av andesam
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...