Gå til innhold

==== Slettet ====


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvis du har lyst, så skal det ligge en tråd om dette et eller annet sted, vet ikke om det funker i alle lesere, men bør kun brukes hvis det er nødvendig, i mitt tilfelle måtte jeg det :roll:

Det er aldri nødvendig, og det er slettes ikke vanskelig å gå rundt slike greier.

Lenke til kommentar
Det er aldri nødvendig, og det er slettes ikke vanskelig å gå rundt slike greier.

Nå var det slik at det ene reisebrevet jeg fikk inn var det et lite "krav" om at bildene som ho la ved ikke skulle kunne bli så lett lastet ned av andre, og ho lurte på om jeg hadde noen løsning på dette. Jeg la da inn en slik skript, dvs, det kommer vel opp en liten melding om at bildet ikke skal lastes ned.

 

Men men, det finnes sikkert andre løsninger... :roll:

Lenke til kommentar

Nå var det slik at det ene reisebrevet jeg fikk inn var det et lite "krav" om at bildene som ho la ved ikke skulle kunne bli så lett lastet ned av andre, og ho lurte på om jeg hadde noen løsning på dette. Jeg la da inn en slik skript, dvs, det kommer vel opp en liten melding om at bildet ikke skal lastes ned.

ctrl+c, ctrl+v?

 

EDIT: Men nå skal ikke jeg mase mer. http://www.hotscripts.com/ er et bra sted å begynne ;)

Endret av PT
Lenke til kommentar
ctrl+c, ctrl+v?

Poenget var at de fleste som skal lagre bildet bruker å høyreklikke og deretter lagre bilde som, og da får de en advarsel, hvis de vil ignorere den er det flere måter å få tak i bildet på, men da er de i hvert fall advart...

 

EDIT, funker forresten Ctrl + C for å kopiere bilder? :roll:

Endret av Sigmoideus
Lenke til kommentar
hva er body headeren..?

<bodyheader oncontextmenu="return false;">

</bodyheader>

 

Hater javascript, med mindre det brukes med history.go(-1) eller for å sjekke at du har fylt ut skjema korrekt (for å minke trafikk til server)

 

Hvem som helst kan gå rundt en slik sperre, om en så må trykke printscreen...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...