Gå til innhold

Hvilken MP3-spiller passer til mitt formål?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Min ipod fungerer så lenge jeg holder meg på +/- 13 km/h... Høyere tempo, gir for mye "spretting".. men da ligger den i en rompe taske som slenger litt. Har du den festet "bom" fast til kroppen vil den bevege seg mindre og spille mere :)

 

Ellers er flash baserte spillere med 512mb relativt dyre, sjekk f.eks komplett.no

Lenke til kommentar
Jeg ønsker en MP3-spiller som passer til følgende kriterier:

 

- Kunne jogge/trene med den (utelukker dette harddisk baserte spillere)

- Kapasitet over 512MB

- Prisklasse under 3000 kroner

- Oversiktlig meny mtp valg av sanger

 

Er det slik at alle harddisk baserte MP3-spillere ikke passer til jogging?

Harddisk baserte spillere skal ikke utelukkes på grunn av jogging. Det skal fint gå an å jogge med dem så lenge de slenger veldig løst.

Du får nesten 15gb med iPod for samme prisen som du får 512 mb xTrainer. Begge koster litt under 3000kr.

Lenke til kommentar
Funnet vinneren!

 

Det blir en Creative NOMAD Jukebox Zen NX Xtra 30Gb USB2.0 fra databutikken til kun kroner 2078!!!! Alle andre steder ligger denne på 2800+! :w00t:

 

Kjøpt og betalt!

Håper du aldri får problemer med den for da må du regne med at du må klare deg uten mp3 spilleren et par måneder. Databutikken har en elendig returløsning.

Lenke til kommentar

Et godt valg.

Har selv en nomad zen(orginal) usb2.0 verisjonen.

Akurat samme spillerne.

Bare at jeg har mulighet for kontroll. Jeg har også 16mb nx har 8.

Zen nx er vel bedere. raskere prossesor og utskiftbart batteri :thumbup:

EAX'en er ikke de aller beste (se tråden jeg har startet om eax)

:(

Men de som virker er gode

Lenke til kommentar
Funnet vinneren!

 

Det blir en Creative NOMAD Jukebox Zen NX Xtra 30Gb USB2.0 fra databutikken til kun kroner 2078!!!! Alle andre steder ligger denne på 2800+! :w00t:

 

Kjøpt og betalt!

Det blir en Creative NOMAD Jukebox Zen NX Xtra 30Gb USB2.0 fra databutikken til kun kroner 2078!!!! Alle andre steder ligger denne på 2800+! 

 

Kjøpt og betalt!

 

Glemt moms ??? :wow: Denne spilleren ligger på 2.742 når jeg sjekket....

Lenke til kommentar
Funnet vinneren!

 

Det blir en Creative NOMAD Jukebox Zen NX Xtra 30Gb USB2.0 fra databutikken til kun kroner 2078!!!! Alle andre steder ligger denne på 2800+!  :w00t:

 

Kjøpt og betalt!

Det blir en Creative NOMAD Jukebox Zen NX Xtra 30Gb USB2.0 fra databutikken til kun kroner 2078!!!! Alle andre steder ligger denne på 2800+! 

 

Kjøpt og betalt!

 

Glemt moms ??? :wow: Denne spilleren ligger på 2.742 når jeg sjekket....

eller var det B-vare??

altså at den har vært prøvd, men levert inn igjen eller vært utstilt elns... de er ofte litt billigere...

nå koster den 2742 kr... :w00t:

 

edit:

hmm

på databutikken kan du velge om du vil vise prisene med mva eller ikke.

Endret av M_H_B
Lenke til kommentar

Det er kanskje litt sent.. Men 25 minutters antisjokk på Ipodden funker ok hvis <sverres teori> sangen varer 25 minutter, men hvis du vilkårlig velger en sang har den jo ikke den sangen i minnet. Det kan ikke Podden vite.. Den er bare psydo-prediktiv. Eller kanskje ikke det engang.. </sverres teori>. Håper dette var interresant for noen...

Lenke til kommentar
Det er kanskje litt sent.. Men 25 minutters antisjokk på Ipodden funker ok hvis <sverres teori> sangen varer 25 minutter, men hvis du vilkårlig velger en sang har den jo ikke den sangen i minnet. Det kan ikke Podden vite.. Den er bare psydo-prediktiv. Eller kanskje ikke det engang.. </sverres teori>. Håper dette var interresant for noen...

ja har tenkt på det eg og. men regner da med at I-poden laster den nye sangen raskt opp i minnet så det er np :)

Lenke til kommentar

NEi faktisk til 2078, har ordrekopi og alt! Tror de hadde priset den feil på nettsiden! Ser de har satt den opp! Jeg sparte 800 kroner!!!

 

 

Utdrag fra ordrebekreftelsen:

 

Ditt ordrenummer er 4763447 og du har bestilt følgende komponenter:

1 st CREJBZENNXXT (Creative NOMAD Jukebox Zen NX Xtra 30Gb USB2.0 RETAIL) á

1683.06, totalt 1683.06 kroner ekskl moms

1 st FRAKT (Fraktkostnader) á 95.00, totalt 95.00 kroner ekskl moms

1 st PF (Postförskottsavgift) á 40.00, totalt 40.00 kroner ekskl moms

 

:thumbs::w00t::dribble:;):p

 

Jæævlig flaks, ble satt opp noen timer seinere. Om det var feil eller hva vet jeg ikke, men jeg har spart mucho monitos! SÅ da er jeg ekstra fornøyd med valget...

Lenke til kommentar
NEi faktisk til 2078, har ordrekopi og alt! Tror de hadde priset den feil på nettsiden! Ser de har satt den opp! Jeg sparte 800 kroner!!!

 

 

Utdrag fra ordrebekreftelsen:

 

Ditt ordrenummer er 4763447 og du har bestilt følgende komponenter:

1 st CREJBZENNXXT (Creative NOMAD Jukebox Zen NX Xtra 30Gb USB2.0 RETAIL) á

1683.06, totalt 1683.06 kroner ekskl moms

1 st FRAKT (Fraktkostnader) á 95.00, totalt 95.00 kroner ekskl moms

1 st PF (Postförskottsavgift) á 40.00, totalt 40.00 kroner ekskl moms

 

:thumbs::w00t::dribble:;):p

 

Jæævlig flaks, ble satt opp noen timer seinere. Om det var feil eller hva vet jeg ikke, men jeg har spart mucho monitos! SÅ da er jeg ekstra fornøyd med valget...

de tar forbehold om trykkfeil så du bør ikke ta gleden på forskudd.

Som jeg sier så er ikke databutikken.com plassen å handle, les webshop guiden så finner du ut at _MANGE_ har hatt dårlige erfaringer med databutikken.com

Lenke til kommentar

Fant ingenting om forbehold om prisfeil på sidene deres faktisk. Uansett, slik jeg ser det, er det for seint for dem nå. En ordrebekreftelse er en avtale og kan ikke brytes. Ved at de sender ut ordrebekreftelsen på den varen til den prisen, har de forpliktet seg til å levere den til den prisen. Om de sjekker at prisen stemmer eller ikke er ikke mitt. De har nå godkjent at de skal levere varen til angitt pris, det er hensikten med ordrebekreftelse. Skulle det vært feil pris, må dette informeres om FØR de inngår avtalen og sender en bekreftelse på bestillingen. Det er det ingen tvil om.

 

Selv på hardware.no sin prisguide ligger den inne med Kroner 2078...

(https://prisguiden.no/vis_kategori.php?kategori=mp3spiller&start=25&ppp=25)

Endret av Trancton
Lenke til kommentar

Mhm det stemmer nok, har du fått ordrebekreftelsen så er varen din for den prisen. husker brodern kjøpe Xbox når den kom ut. pris lå vel på en 3000-4000nok. en nettbutikk som hadde satt prisen på ett spill på maskinen (598,-) bestilte tvert å fikk den for den prisen :p

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...