Gå til innhold

maxi tower


Anbefalte innlegg

Hei

noen som kan anb. noen kabinetter. har en sibas pc med amd 2g prossesor mlyd kort i h kortet. har kun 250w noe som er alt for lite.

 

 

jeg trenger plass til 7-14 hder og 2-3 drives vet ikke hvor mye strøm jeg trenger for dette. utseende er ikke så viktig men pris er d absolutt max er 2000

 

 

mvh morty

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det kabbise der (erf avantech server tower) er et helt greit, har et maken selv og er greit fornøyd med det. Litt liten plass til vannkjøling... Men det er god plass til disker hvis du kjøper noen ekstra drev rammer, det er plass til 6-7 hder alt etter hvordan du utnytter plassen med tanke på 2-3 brennere/dvd/dvdrw osv. Strømmforsyninga er ikke verdens beste heller ikke spes stillegående

Lenke til kommentar
221,- NOK?

Det var da meget[/i] billig. De må vel nesten selge disse med underskudd?

221,- for hva?

For kabinettet vel ? Det er billig, med PSU, STORT, og PERFEKT for modding ;D TRO MEG :thumbs:

Lurte vel egentlig på hva toweret het (modell)..

 

Jeg ga f.. i pris å kjøpte meg lian li kab mod pc 76 + nokk strøm

 

sånn kan d gå dyrt men da er jeg sikkra for en stund.

 

Takk for alle tilbake meld.

Mvh

RSR

:devil::D

Lenke til kommentar

noen som spurte etter erfaringer på AOpen HQ08?

 

Det er noe dritt.

 

- PSUvifte bråker enormt

- toppen må tas av hver gang siden skal tas av (ergo ingen feste av vannkjøling o.l. i toppen)

- siden må dras "helt" ut for å tas av

- Plass til to vifter i toppen, men også et hull i den avtagbaretoppen, som motvirker den effekt disse skulle ha

- enormt liten plass mellom PSU og 5,x(husker ikke)"

ledningene bør absolutt være rundet, om en faktiske har tenkt å tilkoble komponenter herfra til HK

- man må ha en lang floppykabel

- startknappledningen skal igjennom alt det trange av ledninger

- hdd holderen som står ved HK er noe man sjelden gjør noe spesiellt med, for helst må rammen vekk, og alle ledninger i området (som blir en del pga. liten plass) fjernes for at en harddisk eller holderen skal tas ut

- fronten er noe dritt å ta av/rense, jeg knakk av en del av festene da jeg skulle gjøre dette, og ja jeg var/er forsiktig

- veldig liten plass mellom PSU og HK, viften jeg kjører nå, tar litt for stor plass.

 

skal du derimot holde lite på inni kabinettet.

kan det være OK nok, det er jo veldig billig.

 

selvfølgelig det er muligheter.

 

 

Bare modd PSUen (men da ryker vel forsikringen, men igjen har den gjerne gjort det for lengst, kjenner ikke det jeg ;) )

 

kanskje også sette PSUen et par hakk opp i kabinettet?

ja, men du bør altså være villig til å forandre en del.

 

om jeg kommer på mer, kan jeg bare adde det her.

noen som vil ha bilder? I can fix later today (altså, som noen ville sagt, i morgen)

Lenke til kommentar
noen som spurte etter erfaringer på AOpen HQ08?

 

Det er noe dritt.

 

- PSUvifte bråker enormt

- toppen må tas av hver gang siden skal tas av (ergo ingen feste av vannkjøling o.l. i toppen)

- siden må dras "helt" ut for å tas av

- Plass til to vifter i toppen, men også et hull i den avtagbaretoppen, som motvirker den effekt disse skulle ha

- enormt liten plass mellom PSU og 5,x(husker ikke)"

ledningene bør absolutt være rundet, om en faktiske har tenkt å tilkoble komponenter herfra til HK

- man må ha en lang floppykabel

- startknappledningen skal igjennom alt det trange av ledninger

- hdd holderen som står ved HK er noe man sjelden gjør noe spesiellt med, for helst må rammen vekk, og alle ledninger i området (som blir en del pga. liten plass) fjernes for at en harddisk eller holderen skal tas ut

- fronten er noe dritt å ta av/rense, jeg knakk av en del av festene da jeg skulle gjøre dette, og ja jeg var/er forsiktig

- veldig liten plass mellom PSU og HK, viften jeg kjører nå, tar litt for stor plass.

 

skal du derimot holde lite på inni kabinettet.

kan det være OK nok, det er jo veldig billig.

 

selvfølgelig det er muligheter.

 

 

Bare modd PSUen (men da ryker vel forsikringen, men igjen har den gjerne gjort det for lengst, kjenner ikke det jeg ;) )

 

kanskje også sette PSUen et par hakk opp i kabinettet?

ja, men du bør altså være villig til å forandre en del.

 

om jeg kommer på mer, kan jeg bare adde det her.

noen som vil ha bilder? I can fix later today (altså, som noen ville sagt, i morgen)

Herregud.. PSU'n min bråker utrolig lite.. men men! .. Dessuten er det jo for ****** uttagbar hovedkort plate ;D .. Men trangt i toppen er det.. Men det får du belage deg på =)

Lenke til kommentar

vits å quote hele greia?

 

om det er særegne positive ting, er det noe jeg ikke kommer på.

Det er jo et kabinett.

 

vifta i psuen, og kanskje hele psuen er nok byttet ut, om andre kan si (tross at det er en mening) den ikke bråker perværst mye....

 

jeg fikk meg dette toweret da det var rellativt nytt, så PSuen er nok da forbedret, men om det forsastt er 300W så er ikke det holdtbart for meg.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...