Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Hvilken isp skal jeg velge?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

De 2 årene jeg hadde telenor hadde jeg ALDRI nedetid, og fikk mer linje enn det jeg skulle ha!

Kundeservicen deres var knall og jeg vil anbefale telenor om du ikke har et kjempe forbruk når det gjelder nedlasting og slikt (jeg hadde fri linje)

 

Pr. idag har jeg "mimer adsl" som nå heter "tafjord mimer" eller noe slikt!

 

www.adsl.no

 

Jeg har 1.5 mbit linje med de og er meget fornøyd.

Litt problemer i starten, men det var pga feil ip config i routern fra deres side. Jeg sa ifra om dette og alt var ordnet noen timer senere!

 

All cred til disse isp'ene!

Lenke til kommentar

Vell jeg har tiscali. De har lang fra bra kunde support, men når det gjelder linja, dens hastighet og oppetid har jeg ingen ting negatift å si.

Har hatt tiscali nå i over 5 måender, og har ikke lagt merke til mer en 20 minutter nedetid 1 GANG.

 

En annen grunn til å velge tiscali er at de ikke har så mange gebyrer som andre ISPer, mtp flytting og ingen telefon.

 

Kundesupport er en annen ting. Det tar sin tid å komme igjennom, men det gjør det med de flese ISPer i dag. Tiscali bluecom, NGT osv har alle lovet at de skal bli bedre på dette.

Lenke til kommentar

Skal du ha en stabil linje med mest fart for pengene bør du tenke deg NGT. Har brukt dem i nesten 3 år og er veldig fornøyd. Og nå har prisene kommet ytterligere ned, så det er jo bare positivt.

 

Og til din fordel er du heller ikke bundet med fasttelefon når du velger dem, som du er hos andre. Jeg har ikke fasttelefon, og skal snart motta mitt Telio-adapter (dvs. IP-telefoni). Gleder meg sinnsykt. :)

Endret av joebush
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...