Gå til innhold

Hvordan klarer de å få denne så billig?


Bever'n

Anbefalte innlegg

Jeg er på utkikk etter ny bærbar og kom over denne hvordan i huleste klarer de å selge den så billig? er den jalla? hvis du skal ha samme specs på f.eks en siemens så blir den jo mye dyrere, lurer forresten på om det er mulig å bytte prossessor på denne etter hvert hvis behovet melder seg.

kom gjerne med erfaringer!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg er på utkikk etter ny bærbar og kom over denne hvordan i huleste klarer de å selge den så billig? er den jalla? hvis du skal ha samme specs på f.eks en siemens så blir den jo mye dyrere, lurer forresten på om det er mulig å bytte prossessor på denne etter hvert hvis behovet melder seg.

kom gjerne med erfaringer!

Ingen software medfølger.

Lenke til kommentar

Desktop-prosessor=mye varme og sannsynligvis støy, tungt kjøleelement som igjen drar opp vekta (klumpen veier jo nesten 4 kg!). Dette er ikke en bærbar, men en flyttbar pc pga. vekta.

 

Videre ser jeg at lader/strømadapter er listet opp som tilbehør med pris på kr.499,- av det leser jeg at denne ikke følger med i standardpris. Det har jeg i tilfelle ikke sett før, alle andre oppgir pris inkl. denne.

 

Men bevares, maskina er verdt pengen hvis man skal ha den stående på bordet for det meste, selvfølgelig med forbehold på støynivået.

 

EDIT: ...la merke til at den leveres uten operativsystem, det betyr at det fort drar på seg minst en tusing samt masse intallasjonsarbeid hvis du skal være ærlig, og bare arbeidet hvis du er en liten pirat eller bruker linux..

Endret av Muffinman
Lenke til kommentar
Videre ser jeg at lader/strømadapter er listet opp som tilbehør med pris på kr.499,- av det leser jeg at denne ikke følger med i standardpris. Det har jeg i tilfelle ikke sett før, alle andre oppgir pris inkl. denne.

Norsk 220V strømforsyning/lader følger med

 

Klikk for å bestille tilbehør: 12V strømadapter/lader kr. 499,-

 

Jaja... ;)

Lenke til kommentar
Videre ser jeg at lader/strømadapter er listet opp som tilbehør med pris på kr.499,- av det leser jeg at denne ikke følger med i standardpris. Det har jeg i tilfelle ikke sett før, alle andre oppgir pris inkl. denne.

Den følger nok med, men det er mange fordeler med å ha to strømadaptere til laptopen, som du antakelig ikke oppdager før du har hatt to :) Derfor er det listet opp som ekstrautstyr.

Lenke til kommentar

En jeg kjenner kjøpte en Elitegroup bærbar, det er vifte på strømforsyninga som bråker mer en en standard strømforsyning! PC'en også bråker så det holder, du kan jo altids kjøpe ekstern skjerm og tastatur og sitte i et annet rom men da er liksom vitsen med bærbar pc borte...

 

Jeg vil IKKE anbefale den Elitegroup pc'en.

 

Men den er relativt billig..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
En jeg kjenner kjøpte en Elitegroup bærbar, det er vifte på strømforsyninga som bråker mer en en standard strømforsyning! PC'en også bråker så det holder, du kan jo altids kjøpe ekstern skjerm og tastatur og sitte i et annet rom men da er liksom vitsen med bærbar pc borte...

 

Jeg vil IKKE anbefale den Elitegroup pc'en.

 

Men den er relativt billig..

iBuddie?

Lenke til kommentar

ibuddie xp strømforsyninga har vifte. skulle ha ny strømforsyning til ibuddie4'en min, men denne ble ikke lagd mer. Så jeg fikk en ibuddie xp strømforsyning. Gjett om jeg ble arg! Gudskjelov fikk jeg loddet den gamle så jeg sendte ibuddie xp strømforsyningen tilbake :)

Lenke til kommentar

"En jeg kjenner kjøpte en Elitegroup bærbar, det er vifte på strømforsyninga som bråker mer en en standard strømforsyning"

 

 

Legg merke til at det er en desktop erstatter ja. En elitegroup notebook, med mobile prosessor er meget stillegående. Den typen er å anbefale fra mitt synspunkt. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...