Gå til innhold

Painkiller demo er ute!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg lastet det ned ifra itavisen, 130kb/s :D.

Jeg spilte på insomnia difficulty, jeg skrudde alt jeg fant av grafikk på maks med det var to ting jeg ikke kunne enable (korona og noe annet). Brightnessinnstillingene var helt på trynet så skjermen var svart.

Når jeg hadde samlet 50 sjeler fikk jeg en slags supermann-mode på ett tidspunkt jeg ikke trengte den. (Første gangen jeg spilte viste jeg ikke at det gikk ann å samle sjeler en gang).

Så kom jeg til en boss som drepte meg med tankekraft.

Ambient-lyden var ødelagt eller virket ikke som den skulle (tror jeg), det kom iallefall voldsomt ubehagelig piping i headsettet hvis jeg lot ambient lyden stå på.

Det var ikke muligheter for å save så jeg må gjøre omigjen hele greien hvis jeg vil prøve å ta bossen igjen.

Jess, de første 20 sekundene jeg spilte dette tenkte jeg "kult!", men så mistet jeg interressen. Hele tiden lurte jeg på hva jeg skulle gjøre og hvordan, det var ingen tutorial som viste hvilke knapper som skulle brukes eller hvilke funksjoner jeg kan bruke. Farcry har ett skjermbilde før loadingen som viser hvilke knapper du spiller med.

Jaja, kanskje kommer det en demo v2.0 jeg kan prøve, denne var bortkastet å laste ned.

Endret av Pycnopodia
Lenke til kommentar

Fikk meg en god latter i starten av spillet, har ikke spillet det så mye, men dette er nok den type spill du spiller en gang så er du lei. Fin grafikk, fin flyt, godt utført fysikk :)

 

[offtopic] Likte Postal 2 også godt men jeg synes spillet var tungt og kjøre, selv med 3200+ og 9800pro OC'a.. [/offtopic]

 

Derimot dette spillet hadde veldig kjekk grafikk og veldig god flyt.

 

Gir spillet ett terningkast 4/6 ;)

 

Edit: spilte det nå enda mer, og ble ganske lei av zombie slaktingen, tar og gir demo'en en 3/6. Spillet blir vel sikkert endel bedre enn demoen. :ermm:

Endret av Chris88
Lenke til kommentar
Fantastisk dårlig demo. Fin grafikk og fysikk og sånt, men gud hjelpe meg, så kjedelig det var å knerte zombier. Leveldesignet inspirerte meg heller ikke til å dra frem lommeboken når det først kommer i butikken.

er heilt enig. dette var skuffande. det var jo bare å gå rett fram og skyte alt som rørte på seg. :thumbdown:

Lenke til kommentar

Håper dere testa de to andre brettene også?

Kan hoppes til med den runde fine hexagon saken i menyen :p

 

Siste brett på demoen er totalt lattis.. holdt på og dette av stolen her.

"Mannen" er jo tja 100 "meter" høy.. løøøøpe :laugh:

 

men ble litt for mye repeat på de andre brettende..

Liker ikke helt spill med formel : Komme inn på avgrensaområde døra lukker bak deg.. Løpe rundt der til du har drept 200 folk som spawner i ett sett uten mål eller mening.. sååå hold deg fast. ny dør åpenes og inn går man.. og det samme skjer igjen med litt flere folk litt mindre ammo og litt kjipere musikk.. heia heia .. :p

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...