Gå til innhold

hvilket headset burde jeg kjøpe?


Anbefalte innlegg

Hei, skal kjøpe et headset til spilling av musikk på data og dataspilling.......noen som har noen gode forslag?, helst ikke overskride 1000,- . headsettet skal være koblet til en harman-kardon 3370 forsterker som står på bordet ved skjermen.........

 

Og vennligst legg ved en link til headsettet, jeg klarer/gidder ikke å finne de ellers :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Porta pro er ett meget godt valg av headsett.Tror de koster i underkant av 400,- nå.De er små.tror det er en form for livstid garanti på de,hvis de ryker får du nye.kommer litt ann på om du vill ha lukket elller åpne headsett?Hvis du skal bruke det mye til musikk på forsterkeren din villle jeg godt opp en klasse og valgt noe fra AKG F.eks : AKG - K141 M,eller AKG - K141 S eller AKG - K240 M og AKG - K240 S,har begge

S modellen selv,er kjempefornøyd.Meget slitesterke er de også.Det var her jeg kjøpte de,mulig det er andre forhandlere også.kansje noen i forum som vet.?

 

www.bestshop.no/

Lenke til kommentar
Denon AH-D750

 

Har disse og synes lyden er bra :)

åh, ikke si det engang - jeg hadde slike, de har vanvittig med trøkk og er utrolig behagelige, men dessverre spiste den ene katta ledningen på den. uten å få støt, dessverre. :roll:

 

noen som vet hvor jeg får kjøpt nye, evt hvor mye ah-d750 koster i dag?

 

selv kjøpte jeg mine på hifi-klubben for noen år siden, da var de relativt dyre, synes jeg å huske - men kan jeg få tak i nye er ingen pris for stor! :thumbup:

Lenke til kommentar
Noen som har peil hvor en kan få nye sånne "filt-puter" til å ha på selve headset'et? Mine er slitt ut i kantene og falt av...

Du mener til Porta Pro?

For et par år siden sendte jeg en snill mail til [email protected], så fikk jeg mailadressa til den norske importøren.

De sendte meg en liten pose med 3-4 nye par.

Nå kan du i teorien gå i alle butikker de selger Porta Pro.

20,- kr puta. Eller bestille av Koss.

Lenke til kommentar
Noen som har peil hvor en kan få nye sånne "filt-puter" til å ha på selve headset'et? Mine er slitt ut i kantene og falt av...

Du mener til Porta Pro?

For et par år siden sendte jeg en snill mail til [email protected], så fikk jeg mailadressa til den norske importøren.

De sendte meg en liten pose med 3-4 nye par.

Nå kan du i teorien gå i alle butikker de selger Porta Pro.

20,- kr puta. Eller bestille av Koss.

Takker! Kjøper meg bare et par nye da, jævlig rød på ørene etter noen timers lytting uten de putene...

Til alle dere som er i vil om hvilket headset dere skal velge, PortaPro uten tvil, headset for livet med en sinnsyk bassgjengivelse!

Lenke til kommentar

porta pro er utelukket, de har ikke lang nokk ledning, tenk dere om før dere poster folkens......... jeg skal bruke de til dataen, da sitter man ikke med små fiserter som porta pro, vil ha noen som dekker øret og er behagelig over lengere tid, vet at porta pro er mye for pengene, en kammerat ha de, men skal ha noen greie til dataen

 

 

og plz, legg ut linker til de dere anbefaler...

Lenke til kommentar
porta pro er utelukket, de har ikke lang nokk ledning, tenk dere om før dere poster folkens......... jeg skal bruke de til dataen, da sitter man ikke med små fiserter som porta pro, vil ha noen som dekker øret og er behagelig over lengere tid

Det var da svært så utakknemlig man var her da... Om det var så gale at vi foreslo PortaPro fordi de har for kort ledning, så burde du vel kanskje presisere det litt bedre, for lite av det du sier impliserer at det ville vært et problem. Anyhow, det finnes faktisk "skjøtekabler" for headset... Med slik utakknemlighet kan du vel kanskje ta turen ut på nettet å lete selv...

Lenke til kommentar

tror jeg kliner til med et par GRADO SR60 jeg, har lest en del tester på de og de virker gode....... men lurer på en ting, lekker de mye lyd ut? (sånn andre i rommet hører hva jeg hører på lissom, sitter en del på lan-parties og da er det kjekkt med shikkerlig skjermede hodetelefoner)

Endret av Henrik2k
Lenke til kommentar
Noen som har peil hvor en kan få nye sånne "filt-puter" til å ha på selve headset'et? Mine er slitt ut i kantene og falt av...

Du mener til Porta Pro?

For et par år siden sendte jeg en snill mail til [email protected], så fikk jeg mailadressa til den norske importøren.

De sendte meg en liten pose med 3-4 nye par.

Nå kan du i teorien gå i alle butikker de selger Porta Pro.

20,- kr puta. Eller bestille av Koss.

Takker! Kjøper meg bare et par nye da, jævlig rød på ørene etter noen timers lytting uten de putene...

Til alle dere som er i vil om hvilket headset dere skal velge, PortaPro uten tvil, headset for livet med en sinnsyk bassgjengivelse!

... en flytur med SAS fikser visst også biffen, i følge en kamerat av meg ;)

Lenke til kommentar
tror jeg kliner til med et par GRADO SR60 jeg, har lest en del tester på de og de virker gode....... men lurer på en ting, lekker de mye lyd ut? (sånn andre i rommet hører hva jeg hører på lissom, sitter en del på lan-parties og da er det kjekkt med shikkerlig skjermede hodetelefoner)

Grado er ett meget bra headset.Har SR225 selv,kjempefornøyd med lyden.Du skal være klar over en ting:de er ikke så slitesterke.Skumgummien rundt klokkene blir fort utslitt.mine var ødelagte etter 1 år.vet ikke hvor du får tak i disse.Ett annat svakt punkt er:Der metall stanga går ned i bøyle rundt øreklokke er ett svakt punkt,mine har røket der.Vil si meg selv som en normal bruker.lydmessig er gardo veldig bra,men holdbarhet er de elendig.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...