Gå til innhold

Rates


Anbefalte innlegg

Noen som kan skrive opp rates som passer til linja mi??

Please, ikke gi meg standard rates, og ikke si jeg skal prøve meg fram/gi meg en side der jeg må regne meg frem....

 

 

Ja, jeg har søkt, fant ikke noe, sorry :blush:

 

Edit: Har testa litt nå, men skal jeg prøve å få MS'n så lav som mulig, eller drite i den og høyne updaterate til jeg har 0 choke?

Endret av ^PaX^
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Noen som kan skrive opp rates som passer til linja mi??

Please, ikke gi meg standard rates, og ikke si jeg skal prøve meg fram/gi meg en side der jeg må regne meg frem....

 

 

Ja, jeg har søkt, fant ikke noe, sorry :blush:

 

Edit: Har testa litt nå, men skal jeg prøve å få MS'n så lav som mulig, eller drite i den og høyne updaterate til jeg har 0 choke?

Bare det fantes en fasit på det ja. For min del tror jeg ikke jeg kommer noe bedre ut, siden jeg har den stygge routeren som screwer alt. Sitter vanligvis med 30+ i choke online. Har prøvd hva andre folk med samme linje har brukt...

 

Hva tror du jeg erfarte?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

bruk:

Cl_updaterate 101 <-- hvor mange oppdateringer server skal sende deg.

Cl_cmdrate 101 <-- like mye som antall fps.

Så prøver du deg frem med "rate"

Standard er 25000 , jeg vill tippe at du bør bruke noe mellom 19000-23000. Pingen er mest avhengig av upload speed uansett. 7Kb's inn og ut holder til cs høhø:)

 

MS bare oppgir pingen din så du må ikke prøve å få vekk denne. Det resulterer bare i choke eller loss. (1.5 var d annerledes)

 

Ingen kan si hvor mye du SKAL! ha så vist du ikke oppnår ønskene dine så STFU

Endret av z10an
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...