Gå til innhold

B-One webhotell.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg vil anbefale ServeTheWorld

Er det virkelig bare jeg som har opplevd den enorme nedetiden i det siste? :dontgetit::angry:

Jeg har ihvertfall ikke opplevd noe særlig nedetid. Kansje jeg er litt blind for det etter å ha holdt ut med frac.dk i et par måneder. :laugh: ©

 

BTW: Hvordan kan jeg se oppetid? Er registrert hos en sånn internettseer-greie, men den scanner ikke ofte nok (1 gang per time).

Lenke til kommentar
Domene og 100MB webhotell for et år kom jeg frem til rundt 400kr inkl mva.

Jeg betaler 468kr. for domene og 1000MB webhotell for ett år. Fikk en spes. avtale om å slippe domeneavgift. :cool:

Spes avtale? Jeg betaler jo faktisk mindre en det og har samme detaljer. :dontgetit:

Domenet er gratis første året. Deretter må du betale 120? kr/år for domenet. Jeg fikk (det var ihvertfall det mannen i support sa) det gratis også 2,3,4,5,6osv. året.

 

EDIT: Hva er det du har da? Du betaler _mindre_? :dontgetit:

Endret av jorgenindahouse
Lenke til kommentar
Domenet er gratis første året. Deretter må du betale 120? kr/år for domenet. Jeg fikk (det var ihvertfall det mannen i support sa) det gratis også 2,3,4,5,6osv. året.

 

EDIT: Hva er det du har da? Du betaler _mindre_? :dontgetit:

Fant ut at jeg faktisk betaler det samme for det største abo'et mitt :blush:, men har hatt det en stund, og aldri betalt ekstra domeneavgift. :dontgetit:

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...