Gå til innhold

Hvor mye støyer Dell i8600 i forhold til


magnus85

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har hatt min i8600 i snart en uke, og aldri blitt plaget av lyd. Når jeg har den ved siden av meg i sengen og ser film eller hører musikk lager den 0 lyd. Når jeg er på LAN og spiller CS, UT2003 o.l. lager den litt lyd, men ikke akkurat noe man legger merke til. Minimalt i forhold til andre PC'er, som da overdøver den.

 

En gang når jeg hadde spilt i 5 timer i strekk virket det som om den ble skikkelig varm, da skrudde viften seg så mye på at jeg kjente det trakk på låret, da bråker den jo litt. Dette varte kun noen sekunder, og var vel egentlig bare en behagelig bris.

 

PC'en er lager jo ikke noen plagsom lyd noen gang, hvis man spiller gjør det jo ikke noe om det kommer bittelittegranne viftestøy. Og når man ser film eller hører musikk er den som sagt lydløs. Eneste som var litt plagsomt er DVD-rommen, den støyer faktisk 10x så mye som viften. Det virker som om den sitter litt løst i chassien, så den rister litt frem og tilbake.

Lenke til kommentar

Noen andre som har problemere med at dvd rommen bråker? Har nå tenkt meg dvd brenner jeg da. Men kan jo være at den bråker litt og. Hvem bråker minst av Whitebox CL50 og Dell I8600, og hvorfor har dell i 8600 fått så dårlig kritikk i tester? Feks hos barbara.no .. De sier den støyer mye, dere sier den støyer lite. Hva skal jeg tro på`?

Lenke til kommentar
Noen andre som har problemere med at dvd rommen bråker? Har nå tenkt meg dvd brenner jeg da. Men kan jo være at den bråker litt og. Hvem bråker minst av Whitebox CL50 og Dell I8600, og hvorfor har dell i 8600 fått så dårlig kritikk i tester? Feks hos barbara.no .. De sier den støyer mye, dere sier den støyer lite. Hva skal jeg tro på`?

Den testen til barbara stiller eg et STORT spørsmålstegn med.. den

er veldig dårlig.

 

 

Har selv en I8600, og det er ikkje mye lyd fra den, nesten helt stille.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...