Gå til innhold

==== Slettet ====


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

tjcombo går her foran med et godt eksempel ved å implementere skalerbarhet i designene sine (jf. den nye ToolpacK-siden). (Mitt eget ToolpacK-utkast er litt mer robust hva skalering angår, men jeg mener at dette ikke er et must for at siden skal kvalifisere med hensyn til brukervennlighet.)

 

Det er noe alvorlig galt når «designet» til en side er viktigere enn brukervennligheten, for ikke å si brukeligheten.

Lenke til kommentar
Ok, la meg gi dere et hint: Det er faktisk en grunn til at det er mulig å endre tekst-størrelse i nettleseren, og jeg tipper at de folka som bruker den, faktisk trenger den funksjonen for å få med seg innholdet på siden.

ikke når designet blir fucka :( så polecat, si meg hvordan du gjorde det? :cry:

Satt font size til px i stedet for size=1.

Har ikke peiling på dette jeg altså. :p

 

Forandringen ble visstnok bare synlig i IE.

Lenke til kommentar

det du kan gjøre er å lage to forskjellige stylesheets.

i det ene har du font size= 12 px

i det andre har du 14 px

ellers er de identiske, så linker du bare til begge to på siden. hvis du vil være enda mer avansert lager du dette i php og fikser cookies sånn at nettleseren "husker" instillingen til neste gang..

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...