Gå til innhold

TES: Ny Character


Anbefalte innlegg

Race: Male Breton

Birthsign: The Atronach

 

Major Skills:

- Marksman

- Alteration

- Conjuration

- Long Blade

- Unarmored

 

Minor Skills:

- Restoration

- Alchemy

- Light Armor

- Destruction

- Short Blade

 

 

 

Begynner å tro at dette vil bli en character jeg kan bli godt fornøyd med :)

Men innspill/forslag er _mer_ enn velkommen.. Men helst med grunnlag, og ikke bare fordi det er noe _du_ liker bedre :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva med sneak, eller illusion hvis du liker magi bedre? Er jo kjekt å kunne snike seg usett rundt omkring. Passer jo bra til marksman. Jeg ville byttet ut short blade med sneak/illusion, trenger ikke 3 våpen klasser + destruction (min mening).

Muligens ville jeg satset enten bare på unarmored eller bare på light armor. Vet av egen erfaring at det kan bli til at du bare bruker den ene av de, og glemmer bort den andre.

Men dette er selføgelig bare forslag, velg det du har lyst til.

Lenke til kommentar

Det er ikke noe vits i å ha mystism siden mark, recall og soultrap er det lett å putte inn i amuletter osv. Dessuten finner man jo umbra sword, så behold long blade.

 

Det hadde også vært greit å ha athletics også, så får du level up bare ved å løpe rundt. Du trenger som sagt ikke 3 våpenklasser, (selv om min char har 4) eller så klarer du deg med en type armor. (ta light for glass armor)

Lenke til kommentar

Destruction-spellene er så som så mener nå jeg. Jeg hadde den som main-skill på min uber crusader, og må innrømme at jeg nesten ALDRI brukte destruction-spells.

Fireballs ser kule ut å kaste i veggen, men er utrolig lite effektive mot monstre.

Du får inn første treffen, så begynner de å spurte mot deg uansett..rekker kanskje 2. Mot større monstre er 60-100 damage nesten ingenting.

Det er uansett så SVINDYRT å lage gode destruction-spells, at man får aldri gjort noe ut av det. 100-100 dmg fireball med noen sekunders duration og man snakker 5-sifra beløp med en gang.

 

Er ikke noen særlig andre heller..elektrisitets-spellene er artige å se på, men også ganske lite brukendes. Det ble bare et ork å levele opp destruction for å komme høyt opp i Mage's Guild med å stå i evigheter og kaste små fireballs i veggen, sove for å få mana, og kaste fireballs i veggen pånytt.

Destruction er en av hovedskillene å avansere i Mage Guild.

 

Marksman er heller ikke så bra, piler er håpløst underpowered og man rekker aldri å fyre av mange før fienden puster deg i øret likevel. Ikke fjern Long blade hvertfall, den er god som gull.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Litt OT her.. Jeg tenker på fireball eller damage health ring. Noe som kaster fireball, damage health eller kanskje poison ball. Fordel med den fremfor spell er at du kan kaste flere kuler rett etter hverandre veldig fort - ved spell kaster du bort mye tid på lyd og hånbevegelser. Og dette dreper fra avstand! Jeg har Vivecs sjel i Azuras star - det blir litt av en ring :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...