Gå til innhold

bærbar sekk fra psdata.no


yotbar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Heisann

Er selv på utkikk etter en grei sekk til laptopen. ser at hpx.no har en sekk til 295,-. Finner ikke noe mer info om den, men er jo en veldig fin pris. Si ifra om du kjøper den da, så får jeg høre hva du synes om den.

har du en sånn sekk da??

 

sekken til 295,- er sikker en dårlig sekk!

Lenke til kommentar

Jeg vil ikke anbefale Umates. Har hatt en slik sekk selv. Den er svært solid med det nevnte opphengsystemet, men den er nesten like tung som selve maskinen. Dessuten synes jeg ikke den er noe god å ha på ryggen.

 

Hvis du er ute etter en virkelig god sekk, så kjøp Jansport sin PC-sekk. Den er utrolig behagelig å ha på, og PC-en er godt nok beskyttet. Ulempen er prisen: da jeg kjøpte den for 1 år siden kosten den 1300.

 

Den har imidlertid 30 års garanti, og hvis du har den så lenge koster den bare 44 kr. i året ;)

Lenke til kommentar
Den har imidlertid 30 års garanti, og hvis du har den så lenge koster den bare 44 kr. i året ;)

hehe... hvis man kjøper en ram-brikke fra kingston så har du livstidsgaranti.. så om du har denne hele livet så koster det deg i det hele tatt svært svært lite å kjøpe en 4GiB's brikke med ram! :thumbs:

Lenke til kommentar
Jeg vil ikke anbefale Umates. Har hatt en slik sekk selv. Den er svært solid med det nevnte opphengsystemet, men den er nesten like tung som selve maskinen. Dessuten synes jeg ikke den er noe god å ha på ryggen.

 

Hvis du er ute etter en virkelig god sekk, så kjøp Jansport sin PC-sekk. Den er utrolig behagelig å ha på, og PC-en er godt nok beskyttet. Ulempen er prisen: da jeg kjøpte den for 1 år siden kosten den 1300.

 

Den har imidlertid 30 års garanti, og hvis du har den så lenge koster den bare 44 kr. i året ;)

Jeg har nettop vært på rund tur i endel butikker og sjekket PC sekker, da jeg syns min Umates bæreveske blir i det minste laget så fort jeg trenger mer en 1 bok på med meg.

 

Var og så på Targus sine, alle er små og man ser fort at slike ganske bilige ikke duger til så mye. Det er foresten veldig merkelig at de alle skal lage så små sekker.

 

Så etter en sjekk på nett og noen ringe runder fant jeg JanSport sekkene i en lokal veske butikk, de hadde 2 modeller inne. En var i fra høst og var helt sort, AirLight. Og en Grå ny vår model. Men det var en viktig forskjel på de, den nye modelen hadde fått side inlasting på pc "lomma" og det var ikke støre en ca 30cm. Da en 15" gjerne er noen og 30 var den gammle modelen med top inlasting i pc lomma mye bedre. der passet min Whiteboc CL50 med 15" skjerm perfekt.

 

Kostet 799kr, ikke så ille for en pc sekk på 29 Liter. DVS 1 stor(største)A4 ringperm og 4/5 tykke skole bøker. Og alt av mattpakke og annet du måtte ønske. Mange små lommer nøkkel ring osv i de fremre rommene.

 

Eneste minus, men det gjaldt alle modelene jeg så Tragus, JanSport osv, de har alle noe dårlig beskytelse bak mot ryggen, så pass på ikke sett den siden ut så noe kan sparke på den.

 

Så takker for JanSport forslaget, tror mange kommer til og fine den som et meget godt alternativ til skole bruk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...