Gå til innhold

Test av Tundra 1557X


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
[quote name='ostepopp' date='16/02/2004 : 15:14']"Litt svakt at det er Symantec Norton Antivirus 2003 som følger med og ikke Symantec Norton Antivirus 2004 "

Synes ikke man kan utpeke det som noe minus ved kjøp av laptop.
Forøvrig så fungerer NAV2003 like bra som 2004 versjonen  ;)[/quote]
:thumbs: NAV 2003 har vist seg i mange tester at er et bedre alternativ en den mer ressurskrevende 2004. Et stort pluss i margen til PS Data som bruker denne versionen.
Lenke til kommentar

Opptil hver enkelt å vurdere om NAV2003 istedenfor NAV2004 er bra eller dårlig. Gjør opp deres egen mening istedenfor å kritisere testen som gjenspeiler testerens meninger. For min egen del har dette ingenting med pcn å gjøre. Ingen selvfølge at det følger med antivirus programvare.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Jeg stusset litt over at på PSdata sine sider, står det at det er en 80GB 4200RPM-disk som følger med, ikke 60GB 7200 RPM.

Dessuten plager det meg at det er max 64MB ram på grafikkbrikka, og at dette i tillegg er delt med primærminne.

 

kan man konfigurere disse tingene selv hos psdata?

-Jeg har veldig lyst på en slik maskin, og da hadde det smakt med en 7200RPM-disk og radeon 9600pro med 128MB ram!

Lenke til kommentar
Jeg stusset litt over at på PSdata sine sider, står det at det er en 80GB 4200RPM-disk som følger med, ikke 60GB 7200 RPM.

Dessuten plager det meg at det er max 64MB ram på grafikkbrikka, og at dette i tillegg er delt med primærminne.

 

kan man konfigurere disse tingene selv hos psdata?

-Jeg har veldig lyst på en slik maskin, og da hadde det smakt med en 7200RPM-disk og radeon 9600pro med 128MB ram!

Det er jo feil at det er delt minne, det er 64 i skjermkortet men så sier de at man skal kunne ta ekstra 64 fra primerminnet slik at det blir tilsammen 128.. Ikke at jeg vet hvordan..

Lenke til kommentar

hei!

 

var å henta min Tundra på posten nå, og har åpnet den, ser jeg at lokket (når det er igjen) at det er større glipe mellom ene siden en andre, etter som jeg holder den.. er deres slik?.. (se på den forfra med lokket igjen).

 

når jeg setter den på et bord, virker den lik på begge sider....

 

føler også at den er litt "skjør", ikke som min gamle pavillion var, den var liksom så robust!

 

hilen janne. (som venter på et eller to svar)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...