Gå til innhold

Grei nok PC jeg har kjøpt?


Anbefalte innlegg

Jeg bestilte meg ny pc før i dag. Vil bare vite andre sine synspunkter om denne.

Det er ikke ment at den skal være noen alvorlig råtass av en pc, men en helt grei en... Sånn midt på treet, kanskje litt over.

 

AMD Athlon XP2500+ 1.833 GHz Socket A 333MHz, 512KB Barton, BOXED

 

Asus A7N8X-X hovedkort for Socket A nForce2 400/MCP, ATX,ATA133,USB2.0,LAN

 

TwinMOS PC3200 DDR-DIMM 512MB CL2.5 32M*8/16chip, 184-P (for DDR-PC400MHz

 

+ dette grafikk kortet: GeForce FX 5600XT 128MB DDR (Vet at dette ikke er spesielt bra, men får duge en stund til jeg får litt mer penger igjen)

 

Noen synspunkter? Skal bruke opp igjen en Western Digital Caviar 80GB 8MB Cache 7200rpm fra min gamle pc... SOlgte den gamle, så solgte den med en disk i.. så blei ikke igjen mer enn 80GB, men kjøper mer seinere.

 

Men ja, hva synes dere?

 

Takk, Mvh. Stephan

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hmm.. grei nok den..

 

Men jeg irriterer meg over at folk ser på dette emnet som: "Hjelp, jeg har kjøpt ny pc"

 

ville du vite andres synspunkter så kunne du vel spurt FØR du kjøpte den?

 

Mulig det bare er jeg som irriterer meg over dette, men JEG liker det ikke :mad:

Ohh.. beklager, for all del. :dontgetit:

 

Takker for svar ja. Synes ikke den er så ille selv heller, kjøpte med ny strømforsyning og tastatur, kom på 3021,- eller hva det var. Søt nok pris :yes:

Lenke til kommentar
hmm.. grei nok den..

 

Men jeg irriterer meg over at folk ser på dette emnet som: "Hjelp, jeg har kjøpt ny pc"

 

ville du vite andres synspunkter så kunne du vel spurt FØR du kjøpte den?

 

Mulig det bare er jeg som irriterer meg over dette, men JEG liker det ikke :mad:

Ohh.. beklager, for all del. :dontgetit:

 

Takker for svar ja. Synes ikke den er så ille selv heller, kjøpte med ny strømforsyning og tastatur, kom på 3021,- eller hva det var. Søt nok pris :yes:

bare så du du er klar over det, det var ikke et angrep spesielt på deg, men på alle som poster denne typen innlegg.

 

Vi kan vel fortsatt være venner? ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...