Gå til innhold

Problemer med boot loop


Krax

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Abit NF7-S v2.0

Corsair TWINX1024-3200LL DDR-DIMM

WD1200PB

WD2000JB

Sapphire Radeon 9600 Atlantis PRO 128MB Fireblade Edition

Creative SB Audigy 2

 

 

Har store problemer med og finne hvor problemet med pcen min ligger... Rebootet pcen igår og den gikk i blå skjerm.. (glemte å sjekke hva BSoD sa heh)

 

Når jeg booter og skriver inn pw og trykker enter ca 5 sec slår den seg rett av som om jeg skulle ha tatt ut strømen.. Så jeg prøvde og kjøre den opp i safe mode, da kommer jeg til desktop før det skjærer seg og samme ting skjer igjen. Men denne gangen ser jeg en feil mld (pcen slår seg av 5 sec etter jeg ser denne)... Om at lsass.exe feilet. Og så jeg søker på nettet om denne lsass.exe og finner endel info om at det kan være isass.exe (hacker backdoor) så jeg kjører opp pcen med dosntfs bootdisk og søker etter isass.exe men finner ikke noen fil... Nå er jeg blitt litt lei av denne feilen og kjører ghost over netværket å dumper c disken... Men når jeg forsøker å installere XP igjen og kommer til valget om jeg vil installere fresh eller reparere xp installasjonen, skjer samme ting som når jeg skal logge inn i xp og pcen slår seg av.... Er det noen som har noen ide om hva som kan være galt.. er det en hw feil her ? Synes det er litt rart hvis det er en hw feil siden den skjer så spesifikt..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...