Gå til innhold

Hjemmesiden min


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Selv liker jeg ikke den siden i det hele tatt.

Den supergrimme blåfargen på forsiden gir meg nesten vondt i hodet, og kombinert med en kjedelig grå blir det ikke bedre.

Synes siden er veldig rotete og kjedelig, og kunne nok helt klart trengt en oppussing, som innebærer fargeendring og grafikk.

Liker ikke måten du har switcha farger på de andre sidene. Synes det er best å holde seg til en stil.

Det irriterer meg også at jeg ikke får tekstmarkør, men bare vanlig pil over teksten.

 

Gjesteboka di var av de penere jeg har sett! Men den var muligens litt rotete denne også.

Lenke til kommentar

Siden er ganske enkel. Jeg liker det enkelt, men dette var for enkelt. Gradienten på toppen er stygg. Det er egentlig hele banneret også (sorry mate)

 

Off topic:

 

Wohoi! En hel side for å vise at du hater NSB :roll:

 

Nettleseren Opera

Dø! :evil:

 

Jeg trenger IKKE å vite hvor mange besøkende du har hatt på siden din.

 

Jeg trenger heller ikke vite hvor mange dager/år/måneder siden din har eksistert

 

Har du ikke noe positivt å si om hjemmesiden min, hold heller kjeft.

Da får du garantert masse tilbakemeldinger om hvordan du kan gjøre siden bedre :roll:

 

Hvis dere derimot gjør det, og jeg finner ut av det, skal jeg mobbe dere, spamme gjestebøkene deres, terrorisere dere og liknende ting.

Det er IKKE den korrekte måten å gjøre det på :thumbdown:

 

Selv om du ikke nødvendigvis er en "fjortisnisse" som du kaller det, så virker det slik utifra det du skriver ;)

 

Det er forskjellig mouseoverfarge på alle menylinkene :scared:

 

For å være helt ærlig, så kunne du ha brukt pengene dine på noe annet en det domenet :roll:

 

Men dette ble mye negativt på en gang.

Skal vi ta det positive?

- Siden din validerer HTML 4.01. Skal du prøve deg på XHTML neste gang?

 

 

En ting til: Du vet ikke hvem jeg er og hvor jeg bor bare ved å se på ip'en min...

 

EDIT: Gjesteboken din ser merkelig ut i opera

Endret av PT
Lenke til kommentar

Takker for svar! Skal ta ned Opera fra hatlista, eneste grunn til at den er der er at den klarer ikke å vise hjemmesiden min skikkelig! Men jeg har sett og prøvd den og er enig i at den er bedre enn iexplore!

Tror jeg går for et helt nytt design jeg.. virker ikke som om noen synes det var bra i det hele tatt det jeg har nå! :)

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...