Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

konstant opplasting


Anbefalte innlegg

Hei alle sammen! Mitt problem er det at pcen står på oppload hele tiden! og noen ganger har jeg noe helt for j.ævlig når jeg spiller cs!

jeg tror jeg har funnet synderen! jeg tror ikke sikker! den innebygde fax saken i ms office xp pro! når jeg ser på system logg så prøver den og koble seg til en fax hele tiden! noen som vet hvordan jeg skrur denne av!

 

ps: jeg har ikke noe spyware har kjørt gjennom ad-aware og kazaa og andre fildelings klienter er av!

 

beklager mye skrive leif er trøtt :sleep::sleep:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kjører du en brannmur?

 

Installer feks zonealarm og se hvilke programmer som ber om internettaksess.

 

Skal du skru av faxen tror jeg du må inn i services under adm.tools, men den tjenesten tror jeg fint lite har noe med at noe bruker hele uploaden din.... ;)

 

Er selv for trøtt til å komme med noen kjempegode råd...

Lenke til kommentar
Kjører du en brannmur?

 

Installer feks zonealarm og se hvilke programmer som ber om internettaksess.

 

Skal du skru av faxen tror jeg du må inn i services under adm.tools, men den tjenesten tror jeg fint lite har noe med at noe bruker hele uploaden din.... ;)

 

Er selv for trøtt til å komme med noen kjempegode råd...

jeg ser i loggen til norman at det er ingenting mistenkelig som har kobla seg til internett!

 

har ikke orm har kjørt norman og norton pluss online scan så det kan ikke være det heller!

Endret av kake_fredrik
Lenke til kommentar

Vel.. Selv om alt ser bra ut i loggen så kan det hende at du har noe guffent, feks et virus. Ofte hender det at virus lager seg et "programnavn" som ligner på de som hører til OSet, så om du kjører taskman så vil du ikke alltid se hva som lager bråk. Et programtips til på "kanten" er å se om du finner et prog som heter netlimiter (det er lisens på det, husk å være ærlig ;) ). Der kan du justere maks up- og download på alle applikasjoner som går over internettilkoblinga.

Lenke til kommentar
Vel.. Selv om alt ser bra ut i loggen så kan det hende at du har noe guffent, feks et virus. Ofte hender det at virus lager seg et "programnavn" som ligner på de som hører til OSet, så om du kjører taskman så vil du ikke alltid se hva som lager bråk. Et programtips til på "kanten" er å se om du finner et prog som heter netlimiter (det er lisens på det, husk å være ærlig ;) ). Der kan du justere maks up- og download på alle applikasjoner som går over internettilkoblinga.

jeje alle sammen takker for hjelp!

bruker zonealarm nå!

Det er Tele2 som er synder`n. har fått utstabil linje nå igjen!

Hater tele2 Fatter ikke hva jeg tenkte med når jeg bestillte det!

kan få ngt her på dagen!

jaja dumme meg! men takker for alle svar.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...