Gå til innhold

Program som vekkerklokke


Zeph

Anbefalte innlegg

Finnest det program som kan fungere som vekkerklokke? Dvs at det f.eks er tidsinnstillt på 7.00 og at det da starter? Maskina mi står på heile natta og går vel i dvalemodus etterkvart, men eit slikt program kan vel starte fordi vel?

 

Er det slike funksjoner integrert i iTunes, WMP eller Winamp?

 

Alle forslag tas imot med glede ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fikk det samme problemet som deg, men når jeg endret på kontoen min til at den skulle ha passord og så la inn oppgaven om at den skulle ringe, endret på kontoen igjen slik at den ikke hadde passord så fungerte det bra. da kan du redigere oppgaven så mye du vil...vet ikke hvorfor det er lagd så vanskelig og det er ferdighetene mine(våre) som svikter.

Lenke til kommentar

faktisk har jeg endel slike program liggende jeg. vekkeklokkeprogram. det ene (Daily Clock Alarm) virker slik at du stiller inn klokka til den tide du vil, også velger du lyd eller sang så på det angite tidspunkt så vil den spille av fila. nå må du huske på at dette programmet har en slik funksjon slik at den spiller høyerere og høyrere etterhvert. men dette går det an å stille på slik at dette ikke skjer.

 

her er linken til programmet:

 

http://download.com.com/3000-2350-7355922.html

 

trenger vel nesten ikke å si at dette programmet er gratis.

Endret av wil
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...