Gå til innhold

Surfe på internett med P900 og ADSL?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Bare fordi jeg lurer... du får jo max. 10 meter rekkevidde med fri sikt med BT (regner ikke med at det er lengre rekkevidde på P900, mulig jeg tar feil), hvilket vil si at du nesten er ved PC'en din likevel - er det ikke da like greit å bare sette seg ved PC'en???

Er jo kosleig å kunne ligge på sofaen på stuen da, istedet for å måtte gå opp på loftet til PCen (ikke det at jeg vet hvor PCene deres står eller noe, men du skjønner poenget...)

Lenke til kommentar
Bare fordi jeg lurer... du får jo max. 10 meter rekkevidde med fri sikt med BT (regner ikke med at det er lengre rekkevidde på P900, mulig jeg tar feil), hvilket vil si at du nesten er ved PC'en din likevel - er det ikke da like greit å bare sette seg ved PC'en???

Er jo kosleig å kunne ligge på sofaen på stuen da, istedet for å måtte gå opp på loftet til PCen (ikke det at jeg vet hvor PCene deres står eller noe, men du skjønner poenget...)

Enig tadcomp.. ;) Ligge i senga å surfe 5meter unna PC`n. :thumbs: Ahh,fikk P900`n i dag,den er helt heeeeeeeeeeeerlig.Den er MYE bedre en P800,håper ingen P800 eiere blir gretne. :D Hadde P800 for en liten stund siden og det er stor forskjell på telefonene.Mest på tastaturet! :green:

Lenke til kommentar

Telefonen kopler seg ikke automatisk opp til pc'en,du må først koble deg til pc'en med blåtann.Vet at noen har problemer med dette og må bruke pc'en til å koble til mobilen.Du må uansett først lave en seriellport med blåtannprogrammet.Bare gå inn på veiviser for blåtannopsett og følg anvisningene for tilkobling til en enhet men seriellport

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...