Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Sjekket innom siden demmes for noen uker siden og kom over noen gode tilbud på Tom Claney`s spill. Bestillte da 3 stk, men oppdaget at 2 av spillene hadde de ikke på lager. Avbestilte alle spillene men alikavel fikk jeg dem tilsendt, har fått 2 stk nå. Greitt nokk det er bare 86 kr pr spill det er snakk om.

det 3. står ennå som avbestillt på status.

 

Så til den positive erfaringen.

Selv om dem sender utelands så går det vanvittig kjapt. Mye raskere enn å få sendt en pakke fra komplett.no, da tenker jeg ikke på komplett.no sin behandlingstid. Kjempebra. Fikk i tillegg gratis frakt... :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Sjekket innom siden demmes for noen uker siden og kom over noen gode tilbud på Tom Claney`s spill. Bestillte da 3 stk, men oppdaget at 2 av spillene hadde de ikke på lager. Avbestilte alle spillene men alikavel fikk jeg dem tilsendt, har fått 2 stk nå. Greitt nokk det er bare 86 kr pr spill det er snakk om.

det 3. står ennå som avbestillt på status.

 

Så til den positive erfaringen.

Selv om dem sender utelands så går det vanvittig kjapt. Mye raskere enn å få sendt en pakke fra komplett.no, da tenker jeg ikke på komplett.no sin behandlingstid. Kjempebra. Fikk i tillegg gratis frakt... :D

gratis frakt er det ikke.

 

play inkluderer fraktprisen i dvd summen.

 

det som er kjipern med det er at etter nye regler så hjelper det ikke å si at porto var inkl hvis pakken overskrider 200kr.

 

har vært mye problemer med dette før så nå har tollen fått opp en regel som sier at om portoen ikke er spesifisert fra selger o.l så skal portoen inkluderes i pakkens verdi...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...