Gå til innhold

1,5 eller 1,6?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

har bare spillt 1.6 i det siste

prøvde ett par timer med 1.5...

 

begge er egentlig greie, det har mer med hvem du spiller med enn hva du spiller synes jeg...

 

1.6 er jo egneltig 1.5, bare med noen ekstra våpen og noen tweaks ang. treffsikkerheten og skaden på våpnene...

Endret av MrLee
Lenke til kommentar
1.6 er bare en oppdatering, og en oppdatering er alltid bedre så lenge de ikke gjør fundamentale forandringer.

 

Gameplayen er mye det samme, eneste er GUI-et. Selvsagt er 1.6 bedre, og det ville være tåpelig å mene noe annet.

Tror de fleste mener noe annet fordi de har problemer med det.

Er heldigvis ikke en av de som har problemer med det.

 

Men er litt drøyt å mene at spillet er dårlig fordi man har problemer med f.eks. key, log in, update, osv. Det er bare idioti, mener jeg.

Lenke til kommentar
1.6 spillet er mye kjekkere enn 1.5, men hele problemet med 1.6 er den der steam driten, det må være det dårligste Valve har utviklet utenom Counter-Strike Condition Zero!

men heldigvis virker The All-seeing eye til  1.6(der har vi redingen)

Er det snakk om server-søk?

Jeg får faktisk ganske få resultater når jeg søker etter servere i Steam.

Det var ikke så bra, men å påstå at spillet er dårlig av den grunn, er helt idiotisk.

 

Noen bugs har det, men noen her er visst "overplaget". For de det funker hos, funker det utmerket, ikke sant? :yes:

 

EDIT: The all seeing eye, var ikke redningen for meg. Når den søker, disconnecter routeren internetten for alle i nettverket. Det gjør ikke Steam, fortsatt ingen som kan løse dette problemet for meg?

Noen anbefalte "port-forwarding", men aner ikke hvilke porter som skal åpnes.

Endret av zalo
Lenke til kommentar

Det dummeste valve noen gang har gjort er å legge til det "¤#%&¤//%/ JÆ... FA... SKJOLDET (min mening).

ellers er 1.6 bra :p men det er det samme. begynner du å spille 1.5 så er det rått men da sliter du litt med å gå over til 1.6, men begynner du med 1,6 så er alt bra for da har du ingenting å gå videre til :p

Lenke til kommentar

1.6 er bedre

her er hvorfor:

1. De har fiksa glock'en sånn at den er brukbar

2. De har fixa G3SG1 og Sig 550 sånn at de er brukbare

3. Det nye siktet på AUG og Sig 552 er bare heftig

4. Dual Beretta Elites er blitt billigere og har høyere dmg...endelig litt hong kong action med slagkraft! ;)

5. Slipper å stresse for å få tilbake lyden etter alt+tab :)

6. billig våpen som FAMAS og Galil er praktiske :)

7. Røyk Granaten er brukbar...

Endret av MrLee
Lenke til kommentar
1.6 er bedre

her er hvorfor:

1. De har fiksa glock'en sånn at den er brukbar

2. De har fixa G3SG1 og Sig 550 sånn at de er brukbare

3. Det nye siktet på AUG og Sig 552 er bare heftig

4. Dual Beretta Elites er blitt billigere og har høyere dmg...endelig litt hong kong action med slagkraft! ;)

5. Slipper å stresse for å få tilbake lyden etter alt+tab :)

6. billig våpen som FAMAS og Galil er praktiske :)

7. Røyk Granaten er brukbar...

1. Glock har alltid vært brukbar.

 

2. Det vet jeg ikke helt, men har ikke hatt noen problemer med de i 1.5.

 

3. Er det slik at man bare zoomer inn på det vanlige? Grønne, eller hvilken farge man har? Brukte AUG i går og først da jeg merket nytt sikte, trodde først min versjon var fucka... Men skal vel være slik da.

 

4. ...

 

5. :cool:

 

6. Yes, indeed. :)

 

7. Den var like bra før også.

 

Dette er bare mine meninger, mener f.eks. ikke at smoke'n var dårligere før, jeg merket i så fall ingen forskjell. Men for det meste så kjøper jeg flash og HE, siden jeg ikke håndterer enn smoke riktig. :(

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...