Gå til innhold

Finner ikke Ekstern Harddisk


Holzta

Anbefalte innlegg

Finner ikke denne hardisken på min bærbare Cl1557 med windows Xp proffesional og service pack 1.

 

Har koblet på 4/6 Firewirekabel i Laptoppen Men ingenting sjer,har også prøvd usb kabelen men forsatt ingenting.har letet etter programvare for å installere hardisken men fant ingenting.prøvde også å koble til den stasjonere pcen å en dell inspiron 8200 men med samme resultat :cry:

 

Noen som har noen råd eller er det noe galt med disken?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jo strømmen er tilkoblet å hardisken spinner å oppfører seg normalt trur eg.

Lyser Et Grønt lys som står LED-G

Kan det være du har glemt å skru på USB-porten i BIOS? Hvis du får tastatur/mus/andre USB-enheter til å virke (XP gir deg beskjed om at den har funnet noe, nede i høyre hjørne) på samme port så er det nok disken som har feil på seg. Men prøv andre USB-enheter først.

Lenke til kommentar
Det er dårlig kontakt i strømtilførselen. Rikket litt på ledningen og snudde litt på disken så kom den ..  Det gjenstår å se om strømtilførselen nå er stabil ..

 

Ja Vist i Fean var det dette som var gale,rikket å snudde på disken å plutselig reagerte maskinen,FANTASTISK..Takk skal du ha LT^ :thumbs:

Lenke til kommentar

Ser ut til at tilkoblingen holder nå sånn noenlunde, men straks jeg prøver å overføre noe skjærer det seg. (kobles ut) Det jeg har klart å overføre får jeg ikke spilt av. Har mistet flere filer når jeg prøvde på dette :/

 

Ser ikke annen råd en å sende den tilbake til Komplott .. med mindre noen har noen glupe ideer.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...