Gå til innhold

dark allience 2


kalken

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
slutt å drit deg ud. det suger..

Marius_The_King har blitt advart for dette utsagnet, vennligst hold en litt høyere grad av diskusjonsteknikk enn dette her ;)

 

Forresten er Dark Alliance 2 GENIALT. har ikke spilt det nok til selv å kunne avgjøre om det blir veldig kjedelig i lengden, men jeg liker det enda. Skikkelig rått bare, heh. Sjekk omtalen hos Gamer.no for mer detaljer :)

Lenke til kommentar
skikkelig moro spill :laugh: !, men desverrre er spillet så altfor kort... du kan glatt komme igjennom d på 5-6 timer. Men d finnes en del hemmeligheter som du kan unlocke, blant annet en ekstra character!

Du kan unlocke 2 characters..

 

Du skal være skikkelig god hvis du klarer å runde spillet på 5 timer hvis du tar campaign og alle oppdragene som er utenom (de du ikke er nødt til å ta, men som er veldig morro).

 

Jeg har spilt i ca. 9 timer nå som ysurun,(eller noe sånt) en skikkelig fet necromancer, og jeg er i starten av chapter 2 (i alt 4 chapters).

Jeg har bare gjort det aller første oppdraget til jherek hvor du skal ha tak i den orb'en og jeg har gjort wood teeth 2 og skull gorge utenom i chapter 2.

Jeg har masse igjen å gjøre hos jherek, og dessuten er det chapter 3 og 4 igjen, så det tar nok en stund før jeg er ferdig.. :)

Endret av dennis88
Lenke til kommentar

Veldig underholdende spill i co-op, men jeg får ikke helt til necromanceren. Er vel helt i begynnelsen av spillet, har drept hun dama som lager monster. Av og til klarer jeg å lage et skjellet, men forstår ikke hvorfor det ofte ikke går. Noen som kan forklare meg litt om necromanceren?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Veldig artig spill =)

 

Men det er altfor lett! tom. på hard er det bare å cruise gjennom.. det er egentlig ganske skuffende. Samme gjelder på Extreme, for her må man forsette på de samme spillerne som man hadde første gang man runna det, så det byr egentlig ikke på noe særlige vanskeligheter her heller..

En annen ting som er dumt, er at man går altfor fort opp i lvl. Dvs. når man er noen og 30 i lvl, har man max'a ut alt på upgrades og da var jeg på Act 1 på Extreme..

Lenke til kommentar
Veldig underholdende spill i co-op, men jeg får ikke helt til necromanceren. Er vel helt i begynnelsen av spillet, har drept hun dama som lager monster. Av og til klarer jeg å lage et skjellet, men forstår ikke hvorfor det ofte ikke går. Noen som kan forklare meg litt om necromanceren?

Necromanceren er sinnsykt mektig bare du trener han riktig.

 

Angående skjelett, trykk rakst på knappen, EN GANG. Om du trykker en gang til, eller holder inne knappen, forsvinner skjelettet, jeg synes også det var en vrien nøtt...

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...