Gå til innhold

Får man ikke tak i Kazaa Lite lenger?


asad

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Domt at det ikke går an å skaffe det lenger i tilfelle en trenger å skaffe det på nytt igjen, men du kan jo alltid bruke den gamle versjonen din til å skaffe en nyere versjon!

Det er netopp det..jeg prøvde å bruke kaza lite 2 versjonen, men den connecter bare i uendelighet... har noen en link til en side der jeg kan finne den?

Lenke til kommentar
MÅ ikke betale for Klite da det er bare none som har en gammel ver som prøver og svidle deg

 

klite er GRATIS og død

 

men det er kommet mange arvtagre til det men jeg vil anbefale Emule eller Dc++

letter og finne di filene man leter etter i di

leste du hva jeg skrev over?

k-lite er _IKKE_ død!

 

Utviklingen har gått ned et par hakk og den vil ikke være fult så tilgjengelig lenger, men den er der og vil være der.

 

hvis du prøver ut det greiene til de gamle k-lite hjemmesidene så er du temmelig ute å kjører spør du meg.

Lenke til kommentar
MÅ ikke betale for Klite da det er bare none som har en gammel ver som prøver og svidle deg

 

klite er GRATIS og død

 

men det er kommet mange arvtagre til det men jeg vil anbefale Emule eller Dc++

letter og finne di filene man leter etter i di

leste du hva jeg skrev over?

k-lite er _IKKE_ død!

 

Utviklingen har gått ned et par hakk og den vil ikke være fult så tilgjengelig lenger, men den er der og vil være der.

 

hvis du prøver ut det greiene til de gamle k-lite hjemmesidene så er du temmelig ute å kjører spør du meg.

den orginale Klite er tat over av andre og blitt til CMDk og andre VELDIG like prog ..

 

men hvem er det som bryr seg egntlig Klite siden det er bare en gjen med fålk som sitter der med PL1000 og ikke deler en drit da er DC++ Og Emule

mye bedre .. BitTorrent(Shareaza) kobler seg til samme net som Emule så det blir jo det samme da

Lenke til kommentar
 

den orginale Klite er tat over av andre og blitt til CMDk og andre VELDIG like prog ..

 

men hvem er det som bryr seg egntlig Klite siden det er bare en gjen med fålk som sitter der med PL1000 og ikke deler en drit  da er DC++ Og Emule

mye bedre  .. BitTorrent(Shareaza) kobler seg til samme net som Emule så det blir jo det samme da

 

PL funksjonen som ble ført inn i KaZaA fungerer heller dårlig.

K-lite eksisterer _enda_. En Release Candidate til K-lite 2.6 kom for tre dager siden. CKMD er en annen ting.

 

Det er jo tydelig trådstarter bryr seg om fasttrack og KaZaA, det gjør forresten 6.8 millioner andre personer her i verden også.

 

Shareaza bruker nettverket(protokollen) som emule bruker og den heter forresten edonkey2000. Shareaza startet opp som en klient til Gnutella2 og programmeren prioriterer sitt eget nettverk mer en Edonkey2000 og BitTorrent.

 

edit: fjernet litt quote og la til litt mer

Endret av jokki
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...