Gå til innhold

Skins i Counter-Strik


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skins er jo cheating da. Man kan jo gjøre at spillerne lyser så det er uengålig å ikke se dem. ¨(mener at det skal være rett).

 

Hvis det først skal spilles cs så skal det spilles 100% orginalt (kankje noen nakene jenter til gisler da :blush: )

 

Mener ogå at skins er ulovelig på clan-matcher og andre konkuranser.

Lenke til kommentar
Skins er jo cheating da. Man kan jo gjøre at spillerne lyser så det er uengålig å ikke se dem. ¨(mener at det skal være rett).

 

Hvis det først skal spilles cs så skal det spilles 100% orginalt (kankje noen nakene jenter til gisler da :blush: )

 

Mener ogå at skins er ulovelig på clan-matcher og andre konkuranser.

joa, men jeg mener at så lenge de skinna man bruker bare er mer high poly versjoner av dem som allerede er i spillet, så er det ikke ett problem

 

jeg mener, hvis man plent vil at G3SG1 faktisk skal se ut som en G3SG1 i spillet, istedet for en stor firkant, så ser jeg ikke problemet...jeg gidder IKKE spille med selvlysende modeller og slikt iallefall, men grafikk forbedrende modeller er en must for meg når jeg spiller...ser sååå heselig ut ellers...

Lenke til kommentar
Skins er jo cheating da. Man kan jo gjøre at spillerne lyser så det er uengålig å ikke se dem. ¨(mener at det skal være rett).

 

Hvis det først skal spilles cs så skal det spilles 100% orginalt (kankje noen nakene jenter til gisler da  :blush: )

 

Mener ogå at skins er ulovelig på clan-matcher og andre konkuranser.

joa, men jeg mener at så lenge de skinna man bruker bare er mer high poly versjoner av dem som allerede er i spillet, så er det ikke ett problem

 

jeg mener, hvis man plent vil at G3SG1 faktisk skal se ut som en G3SG1 i spillet, istedet for en stor firkant, så ser jeg ikke problemet...jeg gidder IKKE spille med selvlysende modeller og slikt iallefall, men grafikk forbedrende modeller er en must for meg når jeg spiller...ser sååå heselig ut ellers...

Gidd å heng deg så sykt opp i graffiken da..

Det er jo gameplayet som teller ;)

Lenke til kommentar

jeg henger meg opp i hva jeg vil

 

hvis spillet ser så ræva ut at jeg har lyst til å kaste opp på keyboardet når jeg ser på det, så hjelper det ikke at Gameplay er bra... jeg liker gode våpenmodeller på spillene mine, enkelt og greit...hvis jeg har lyst å bytte dem ut mot noen high quality, who gives a flying flokk? så lenge de ikke gir meg en fordel ser jeg ikke problemet..

Lenke til kommentar
Det er kun forandringer på utseende. men jeg så en dessert eagle med scope, dette var en fordel fordi det var mye lettere å få hs med scopet!

Den klassiske Deagle-skin'en til AWP..

Hjelper jo ikke om det er scope på skinnen, du kan jo ikke bruke det.

 

Brukte ofte en mp5 med scope og lyddemper før, fordi det så bra ut.

Lenke til kommentar
jeg henger meg opp i hva jeg vil

 

hvis spillet ser så ræva ut at jeg har lyst til å kaste opp på keyboardet når jeg ser på det, så hjelper det ikke at Gameplay er bra... jeg liker gode våpenmodeller på spillene mine, enkelt og greit...hvis jeg har lyst å bytte dem ut mot noen high quality, who gives a flying flokk? så lenge de ikke gir meg en fordel ser jeg ikke problemet..

jaja, smak og behag..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...