Gå til innhold

Hvem blir vinneren i årets F1


Fx-1

Hvem vinner F1 2004?  

18 stemmer

  1. 1. Hvem vinner F1 2004?

    • M.Schumacher
      6
    • R.Barrichello
      0
    • J-P.Montoya
      2
    • R.Schumacher
      0
    • D.Coulthard
      1
    • K.Raikkonen
      6
    • J.Trulli
      0
    • F.Alonso
      2
    • N.Heidfeld
      0
    • H-H.Frentzen
      0
    • G.Fisichella
      0
    • R.Firman
      0
    • M.Webber
      0
    • J.Wilson
      0
    • J.Villeneuve
      0
    • J.Button
      0
    • N.Kiesa
      0
    • J.Verstappen
      0
    • O.Panis
      1
    • C.Da Matta
      0


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er litt diffust i år. Ferrari er man bare nødt til å regne med, og henger bare chassiet og Bridgestone med, tviler jeg ikke på at Ferrari gjør rent bord også i år, mye på grunn av at bilene deres så å si aldri stopper. De sanker alltid poeng, og med det nye poengsystemet teller det enda mer. Tror imidlertid ikke at ett spesielt team vil skille seg ut som spesielt overlegne med hensyn til "pace". Williams, Ferrari og McLaren vil fighte seg i mellom, men jeg tror at Renault kan bli enda mer brysomme for dem i år, enn de var ifjor. BAR kommer til å puste dem i nakken....

Gleder meg!

Lenke til kommentar

Hadde vært litt typisk om JPM tok drivers championship før han forlater Williams... det er jo litt tradisjon det hos dem (Hill, Mansell, Prost) :)

 

Men, Ferrari - Williams - McLaren blir nok de som kjemper om WC/WDC (som vanlig), og har vel mest tro på Ferrari og M. Schumacker. Ser gjerne at Kimi vinner, men frykter McLaren sliter med pålitligheten (de har jo hatt litt trøbbel nå i vinter testinga).

Lenke til kommentar
M.Schumacher vinner nok igjen. Den ringreven....

 

Håper Renault kommer litt bedre med i år, med ny motor så!

Det gjør han ikke :mad::mad::mad:

kan håpe på renault.. men tviler sterkt på at de kommer like godt ut som i fjor.. :(

Tror det kommer sterkere enn i fjor faktisk. Ny motor og nytt skall. Selv om de hadde et bra skall i fjor.

Endret av Pomfri
Lenke til kommentar

Renault gjorde det sterkt i fjor mye pga ett godt chassis. Motoren hang ikke helt med, men var liten og kompakt som gav muligheter for lavt tungdepunt og bedre aerodynamikk rundt bakenden på bilen. Jeg ble positivt overrasket over hvor bra de klarte seg i forhold til de "større" teamene.

 

Men, det som kan bli problemet i år er jo det at så vidt jeg har fått med meg så utvikler Renault en helt ny motor i år, og ikke en videreutvikling av den gamle. Dette gjelder jo flere, da det er nye motorregler i år med at de skal vare ut hele løpshelga, men vil nok tro at mange har en evolusjon istedet for en revolusjon på motorfronten. Og selv om motoren skulle vise seg å bli både sterk og pålitelig, klarer de å få den liten, lett og kompakt slik at de får beholdt fordelene med den gamle motoren?

 

Det er selvfølgelig vanskelig å si, men jeg har en mistanke om at de kanskje kommer til å måtte jobbe litt mere for plasserinene i år enn i fjor. Personlig liker jeg Renault veldig godt, og håper de kan overraske i år også. Vi får vel forhåpentligvis en viss pekepinn på dette om 14dager da sesongen starter :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...