Gå til innhold

Kondens


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vannet vil jo bli litt varmt når det kjøler ned cpu... siden det er litt varmere en omgivelsene vil det fordampe ørlitegrann.. da tanken er tett har det ingensteder å fordampe, og vil da avsette seg på veggene i tanken som er kaldere en dampen...

 

Tror det skulle være noenlunde riktig... Det kan forhindres ved å fylle tanken helt... Enkelt og greit.. :)

Lenke til kommentar

Han som er it-sjef der er sikkert like datafrelst som de her inne... han er sikkert registrert bruker og hr vapochill hjemme:D

 

det er INGEn, og jeg repeterer INGEN it-sjef som normalt tenker vannkjøling... Han har sikkert overklokka ALLE maskinene der... og har tvunget seg til ett mongolid budsjett til it-avdelinga

 

Fikk plutselig lydt å bli it-sjef på en skole jeg:D

Lenke til kommentar
Han som er it-sjef der er sikkert like datafrelst som de her inne... han er sikkert registrert bruker og hr vapochill hjemme:D

 

det er INGEn, og jeg repeterer INGEN it-sjef som normalt tenker vannkjøling... Han har sikkert overklokka ALLE maskinene der... og har tvunget seg til ett mongolid budsjett til it-avdelinga

 

Fikk plutselig lydt å bli it-sjef på en skole jeg:D

Angående it-ansvarlige som tenker på vannkjøling. Fikk selv hakeslepp da jeg kom på yrkesbesøk på hydro aluminium og fyren der sa,

De fleste serverene er vannkjølte.
Lenke til kommentar

det er jo en sikkelig krem jobb og vere id ansvarlig på en skole ..

har en kompis som er det og hvist jeg mangler no data stuff stikker eg opp til han og "låner" fra den store kassen han har på kontoret hans .. det er en STOR eske med masse gammelt som kan bruket hvist man har bruk for det ..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...