Gå til innhold

Søppel eller godkjent?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Eh... mye ram?  :dontgetit:  Hvordan det?

 

Jo jeg har faktisk 1024MB..  :love:

En hel haug av programmer oppe, + 10 sider eller mer i opera.. må kvele mye ram det ;)

Hmmm... :dontgetit:

Da maa vert det verste vere at jeg ikke synst det var saa mangen programmer oppe da.. er stendard for meg og ha alt det der oppe. Noen ganger ligger alt oppe om jeg fesk kjoerer igang ett spill eller noe og... merker lite paa ytelsen...

 

Men dette ble litt OT... og sorry at jeg dobbel posta. :ermm:

Lenke til kommentar

Artig effekt det med de "spikerne" ut fra border og teksten i header.

 

Siden i seg selv ble kanskje litt tam, fargeløs, men det er jo smak og behag, det er jo din side. Og egentlig så er jo innhold det viktigste. (Noe jeg ikke er så flink i enda :blush: )

 

Bakgrunnsfargen kræsjer litt med selve "themet". Hadde heller prøvd meg på en grå/mørkere bakgrunn. Kanskje fargen #666666.

 

Menyen vet jeg er fra en eller annen guide. Den er sikkert grei nok, men ble litt kjedelig her. Piffa den opp med en annen hover effekt kanskje?

 

Ut fra all den lipsum'en, så ser jeg ikke hvordan du har tenkt at headeren skulle se ut. Prøv å putte inn en <h2> et eller annet sted der som du modifiserer litt med CSS.

 

Syntes også font-size ble litt liten, hvertfall når header har så stor font-size, kanskje 0.8 eller 0.9em på vanlig tekst og kanskje samme size på meny linkene?

Lenke til kommentar

Bakgrunnsfarge, tekst header og litt større font coming up.. (bare jeg kommer meg hjem fra skolen først seff...) Menyen viste jeg lissom ikke hva jeg skulle finne på og gjøre med så jeg bare moste inn den der... :dontgetit: Noen forslag til hvordan jeg kan lage kule effekter på linker...? Tror jeg har litt dårlig fantasi på det området...

Lenke til kommentar

Hmm...

Jo jeg kunne jo proeve det. Har aldri klart og laget saan type mouseover meny foer da jeg er ekspert paa og lage kroell i kodene mine.. :blush: ..men oevelse gjoer mester? Er det ikke det dem sier?

 

Men menst jeg har spoersmaalet i hodet.. hva er egentlig forskjellen på strict og transitional (eller hvordan det staves) html ??

 

Jeg finner vel noe paa w3schools kansje...

 

 

Edit: Og menst jeg husker det..! Hvor finner jeg en rimelig god html validator?

Noen dere favoriserer forran andre eller..?

Endret av CreatureCanis
Lenke til kommentar

Holy shit... :blush::cry::(

 

Prøvde den validatoren på 3w.org jeg...

 

Sorry, I am unable to validate this document because on lines 2, 5-7, 9-10, 13-14, 16, 20, 22, 30, 32-33, 36-37, 44, 46-47, 52-57, 63, 65, 69, 71, 73-82, 85, 88, 91, 97-99, 101, 103, 105-106, 109, 111-114, 116, 121, 125, 127, 133-136, 140-142, 144, 146, 148, 150-152, 154, 156, 158-160, 162-164, 166, 168-170, 175, 177-178, 181, 185, 187, 189-193, 195, 200, 202, 205-208, 211-218, 220, 222-223, 228, 231-232 it contained one or more bytes that I cannot interpret as utf-16 (in other words, the bytes found are not valid values in the specified Character Encoding). Please check both the content of the file and the character encoding indication.

 

Dette var vist verre enn jeg trodde... :no::ermm:

 

Edit: Dette var midlertidig ikke den siden denne tråden handler om men den det er link til i signaturen min... :(

Endret av CreatureCanis
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...