Gå til innhold

Hvilken PC?*oppdatert*


Anbefalte innlegg

Jeg har tenkt på å skaffe meg en ny pc og nå har jeg funnet disse tre og jeg lurer på hvem av dem som er det best kjøpet?

 

1. PB iExtreme7005

2. PB iExtreme4003

3. Kompletts Atlon 64 maskin

 

EDIT: Det er spill pcer det er snakk om! :yes:

 

Enda mer edit: Hvis du har gode forslag til oppsett på pc-bygger pcer på komplett, post gjerne det og. :thumbup:

Endret av Solar
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf

For det første: Komplett sin har den kraftigste prosessoren.

 

PC nr. 1:

- 5400 rpm harddisk

- dårlig skjermkort

- treg ram

 

PC nr. 2:

- dårlig skjermkort

- treg ram

 

PC nr. 3:

+ greit nok skjermkort

+ kjapp harddisk

+ kjappere minne enn de to andre

+ bra kabinett

 

+++

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Ville vurdert den litt (se over den en gang til)

Hadde jo DVD brenner , 1 gb ram , 160 gb hd, masse sw :dribble:

Eneste var jo farten på hardisken da ;) 5400rpm.

Hva må oppgraderes på denne? Harddisk, skjermkort, OS, ram (om du vil ha normal hastighet). Hvordan er utbyggingsmulighetene på denne? _Svært_ små.

Lenke til kommentar
Men er det lurt å satste på den nå eller er det ventet noen nye revlusjonerende deler i nær fremtid?

Den problemstillingen vil alltid være tilstede. Hvis du ikke er en som absolutt må ha det aller siste bare for "at du må det", så spiller det mindre rolle om du venter eller kjøper nå.

 

AMD 64 er relativt ny, men har allerede blitt mer prisgunstig. Til spilling er den meget god. Det er jo så mye "galt" med Packard Bell maskinene at du ender med å bytte ut halvparten av innmaten...

Lenke til kommentar
Men er det lurt å satste på den nå eller er det ventet noen nye revlusjonerende deler i nær fremtid?

Den problemstillingen vil alltid være tilstede. Hvis du ikke er en som absolutt må ha det aller siste bare for "at du må det", så spiller det mindre rolle om du venter eller kjøper nå.

 

AMD 64 er relativt ny, men har allerede blitt mer prisgunstig. Til spilling er den meget god. Det er jo så mye "galt" med Packard Bell maskinene at du ender med å bytte ut halvparten av innmaten...

Det jeg lurte mest på var om det er f.eks. en ny type prosessorer ret rundt hjørnet?

Lenke til kommentar
Men er det lurt å satste på den nå eller er det ventet noen nye revlusjonerende deler i nær fremtid?

Den problemstillingen vil alltid være tilstede. Hvis du ikke er en som absolutt må ha det aller siste bare for "at du må det", så spiller det mindre rolle om du venter eller kjøper nå.

 

AMD 64 er relativt ny, men har allerede blitt mer prisgunstig. Til spilling er den meget god. Det er jo så mye "galt" med Packard Bell maskinene at du ender med å bytte ut halvparten av innmaten...

Det jeg lurte mest på var om det er f.eks. en ny type prosessorer ret rundt hjørnet?

Nei, ingen nye CPU typer som skiller seg særlig fra dagens som kommer meget snart. Det var jo indirekte det jeg sa uten å bruke så mange ord på det.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...