Kosmo Skrevet 5. februar 2004 Skrevet 5. februar 2004 Jeg har tenkt å begynne å spille Morrowind, og har skaffet meg det samt Bloodmoon og Tribunal. Bør jeg installere disse to med en gang etter at jeg har installert Morrowind? Fungerer expansionene samtidig? Ellers noe andre tips?
Gunfreak Skrevet 5. februar 2004 Skrevet 5. februar 2004 (endret) expantione dukker vel opp som en stor by(Tribunal) og en ny "liten" øy(bloodmoon) men du kan godt ha de instalert samtidig, men du bør ikke gå til de stedene med det første, du bør utvikle karaktereren din først. Endret 5. februar 2004 av gunfreak19
Gromle Skrevet 5. februar 2004 Skrevet 5. februar 2004 Du bør ihvertfall installere TRibunal. Journalen bli oppdatert til en MYE bedre da.
Akira Kurosawa Skrevet 8. februar 2004 Skrevet 8. februar 2004 Hæ Når du først har fått hele morrowind med expansion installerer du gjerne begge to
Ozelot Skrevet 9. februar 2004 Skrevet 9. februar 2004 Greit, siden vi snakker Morrowind, så er det en ting jeg lurer på; hvor finner jeg Tes construction set ? Har kjøpt Morrowind originalt, men kan ikke huske å sett det på cd`en jeg fikk, finner heller ingen plass jeg kan laste det ned heller..
Xerian Skrevet 10. februar 2004 Skrevet 10. februar 2004 Tes construction settet skal følge med hvis du kjøpte spillet.. Fulgte i alle fall med når jg kjøpte d..
Ozelot Skrevet 10. februar 2004 Skrevet 10. februar 2004 (endret) Hvor på cd`en ligger dette? kan faktisk at jeg fikk opp noe når jeg installerte spillet, men jeg har sikkert klikket nei. Ikke vises det på den menyen som kommer opp heller. EDIT: Fant det på cd`en... Endret 10. februar 2004 av Ozelot
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå