Gå til innhold

Hva skjer med Doom 3?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

på www.play.com står det "Due for release on 26/03/2004",men jeg vet ikke hvor de har det fra.

 

Sjekka litt videre, og på spillets hjemmeside er det link til 2 nettbutikker man kan forhåndsbestille fra. Den ene sier "ETA 5/3/2004" og den andre sier "Ships on 04/15/2004".

 

Ser uansett ut til å være klart på vårparten en gang i hvert fall, med mindre det blir ytterligere forsinkelser...

 

 

edit: update

Endret av Jon-d
Lenke til kommentar
På ToTheGame står det TBA - To Be Announced.. Kan nok bli en stund til vi ser dette ja :(

Bare fordi ToTheGame ikke har noen dato så må det være lenge til? Ser ikke helt logikken i det resonnementet der.

 

Som sagt har flere butikker releasedato på vår- og sommerparten og det står "Coming Soon" på Doom3.com.

 

id har jobbet lenge med spillet og når de sier at det kommer snart så kan jeg tro på det. I allefall hvis vi tenker på kvaliteten til alfaen for 3 år siden...

Lenke til kommentar
På ToTheGame står det TBA - To Be Announced..  Kan nok bli en stund til vi ser dette ja :(

Bare fordi ToTheGame ikke har noen dato så må det være lenge til? Ser ikke helt logikken i det resonnementet der.

 

Som sagt har flere butikker releasedato på vår- og sommerparten og det står "Coming Soon" på Doom3.com.

 

id har jobbet lenge med spillet og når de sier at det kommer snart så kan jeg tro på det. I allefall hvis vi tenker på kvaliteten til alfaen for 3 år siden...

Sa ikke at det kan bli lenge til.. sa det nok blir en stund..

 

Og ToTheGame har som oftest rett med tanke på utgivelsetider, kan ikke huske sist gang de hadde feil..

Lenke til kommentar
Og ToTheGame har som oftest rett med tanke på utgivelsetider, kan ikke huske sist gang de hadde feil..

Gutta hos ToTheGame er veldig flinke og oppdaterte, men de har foreløpig ett problem som jeg vet om. Selv om vi vet at et gitt spill kommer 3. kvartal 2004, vil det likevel bare stå TBA på ToTheGame fordi de ikke har lagt inn støtte for kvartaler. Men du kan jo evnt. dobbeltsjekke med oss. Her er produktsiden for Doom 3: http://www.gamer.no/produkt.php?produktid=14566 - Disse sidene nås i søkemotoren vår.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...