Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

i begynnelsen hadde jeg ustabil oppetid, ser ut til å ha bedret seg nå. Pingen er også heller ikke verst.

Den reelle hastigheten er litt høyere (768 kb på Speedometeret til ITAvisen)

...alt i alt er jeg kjempe fornøyd...LITT ustabile linjer, men det ser som sagt ut til å ha bedret seg :)

Skrevet

Hei

har bare gode ord å komme med om tele2

har opplevd kun få ganger med nedetid, og da har det vært raskt oppe igjen.

Pingen er god på norske servere, hvertfall etter min smak.

den reelle hastigheten er litt raskere en det de lover, men ikke mye.

har hatt tele2 nå i 1.5 år !!

så det så! :yes:

Mvh

ZanZel

Skrevet (endret)

Måtte vente i 9 uker på Tele2 adsl.Har download på 730kb.Synes det er like

stabilt som da jeg hadde Telenor.Ikke opplevd noe nedetid enda.

Uppload er på 108kb.Skulle vel ha vært 128 men er kanskje innenfor limit.

Godt å bli kvitt 1gb grensen til Telenor :)

Velg gjør det selv pakka.Så enkelt at selv et barn kunne ha koblet det opp.

Endret av Raper
Skrevet

Kan også anbefale Tele 2. Har 1024/256 og har en download på ca. 1000.

Stabilt og har bare opplevd nedetid et par gang det siste året.

Skrevet

Har Tele2 704 linje... Synest oppetiden er ok. Prisen er jo ganske bra, men dersom du ser bort fra den, så finnest det bedre alternativer etter min mening.

Av en eller annen grunn så er linjene deres treigere om nattene i helgene (har kjørt "speedometer" og fått dårligere resultater + at jeg merker det på nedlastings-hastigheten, dette er ikke bare slik for meg, men noen kompiser av meg som er tilknyttet den samme sentralen har samme problem)

Synest og at linjen min ikke duger til spill heller (opplever relativt høy ping i online spill) dette er og et problem som jeg vet om flere som har.

Men det kan jo vere at det bare er lokale problemer. (ikke vet jeg)

Kan anbefale tele2 dersom du ikke har tenkt å drive med online-spilling, men dersom du skal det, så ville jeg iallefall ha valgt et annet alternativ.

Skrevet

Har hatt den linjen du snakker om i et par uker nå og har ingenting å klage på. Hastigheten er som den skal være, ingen nedetid og kan heller ikke si noe galt om pingen. Anbefales! :thumbup:

Skrevet

Har dessverre ikke samme gode erfaring som resten her. Meget ustabil linje, modem må restartes hver 2 eller 3 dag. Avogtil daglig. Hastigheten er som den skal når alt fungere, begge veier. Ustabilitet og trøbbel med modem gjør at jeg ikke anbefaler det, men alikevel sier "greit nok". De har gode priser, det skal de ha :) Har selv byttet til Tiscali nå... Håper det blir bedre...

-sorryMAC-

Skrevet

Har ikke harr problemer med Tele2. Var litt ustabile i høst, men etter november har jeg ikke harr noen nedetid. Hastigheten de lover leveres.

Eneste negative jeg har å si er de brukte lovlig langt tid på å levere.

Har Large pakken.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...