Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

hvorfor bruke opera fremfor explorer?


Anbefalte innlegg

Og etter å ha lest diverse innlegg, så ser jeg at det ikke er mange som har brukt eller utforsket Opera nok til å se for en genial nettleser dette er.

 

Det er vel heller slik at IE dekker behovet for folk flest. At det ikke nødvendigvis er så mye å hente på å bytte til f.eks Opera.

 

For min egen del, driver jeg fortsatt å prøver ut Mozilla Firebird, og foreløpig har jeg ikke funnet så mye som tilsier at denne er så mye bedre enn IE. Det finnes en god del web-sider som ikke Firebird takler. Men jeg skal ihvertfall gi det en sjanse. Opera har jeg gitt opp, da førsteinntrykket var heller dårlig.

 

 

mvh

Pantera

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det er vel heller slik at IE dekker behovet for folk flest. At det ikke nødvendigvis er så mye å hente på å bytte til f.eks Opera.

Det er vel fordi IE har senket behovet til brukerne, siden de som bruker IE er blitt så vant med dets mangler og restriksjoner at de har godtatt at en nettleser faktisk kan være dårlig.

 

@BaLtOo.:

Opera er også på norsk, IE og hvis man bruker norsk versjon av Windows, Mozilla er sikkert også oversatt (uten å ha bekreftet det).

Lenke til kommentar
Opera og Mozilla har bare 2 ulemper etter mine meninger.

1. Det er noen sider som ikke vises helt korrekt.

2. Minneforbruket er generelt høyere i forhold til IE.

Men visst man ikke bryr seg om at noen sider ikke vises korrekt (er ikke så mangen egentlig) og har en kraftigere maskin enn mammas "multimedia" PC fra 1999, så prøv Mozilla eller Opera. Lær deg noe nytt og gjør surfinga enklere og raskere.
Lenke til kommentar
  • 4 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...