Gå til innhold

Selge skjermkort på QXL

inaktiv000

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg har lagt ut et ubrukt ASUS Radeon 9600XT på QXL. Utropsprisen er 1000 kroner, og jeg har ikke fått noen bud.. Er det for høy pris for et slikt kort synes dere?

Er dette en annonse da, litt reklame?

Skrevet

Hehe nei... har forstått det slik at de fleste på hw.no ikke handler på QXL (?). Har ikke lagt ut noen link heller, og hvis det ikke er lov, kommer jeg ikke til å gjøre det heller.

Jeg har aldri solgt noe på QXL før, så jeg lurte på om prisen var feil.

Skrevet

OK! Jeg har satt 1500 som minstepris, ettersom kortet er helt ubrukt og all software følger med. Jeg betalte ikke noe for å få annonsen fremhevet, så det er kanskje en grunn også.. Får bare være litt mer tolmodig ;)

Skrevet

OK! Slik jeg har forstått det er XT bedre enn Pro, og kortet mitt er helt ubrukt. Da bør jeg vel kunne regne med å få solgt det :) Jeg har ikke så lyst å ta noen risk, blir dumt å selge det veldig billig.

Hvor lang tid varte auksjonen?

Skrevet

usannsynlig høy pris, spør du meg - personlig ville jeg ikke gått i nærheten av butikkpris, med tanke på at der ER det helt nytt.

Det fåes til 1600 på databutikken, MAX pris for meg ville vært 1200, kanskje 1300 - men vi vet det finnes mange tullinger på QXL.

_

johanf

Skrevet
Har fått 3 bud til nå, så det går bedre ;) Får håpe på noen flere, ellers får jeg vurdere å la en eller annen gjøre et virkelig godt kjøp ;)

Du burde uten problemer få 1500,- for dette, men når du selger på auksjon er du jo avhengig av at folk ser på auksjonen :)

Skrevet

Jeg har fått 1140 hvis jeg husker rett til nå. Fint at dere tror jeg kan få litt for det :)

Du som skal selge mx kortet: jeg har ikke særlig erfaring på qxl, men etter denne første auksjonen vil jeg anbefale å bruke de 9 kronene eller hva det nå er på å få en "prioritert" auksjon slik at folk lettere ser den :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...