Gjest 1cc20...763 Skrevet 2. september Skrevet 2. september Tilgi meg for den vage tittelen, men jeg har en del å finne ut av. 34 år gammel mann. Jeg vet ikke hvor jeg vil bo de neste årene, det eneste jeg vet er at jeg ikke trives her jeg bor nå (kjøpte bolig etter samlivsbrudd). Jeg vet ikke om jeg vil flytte nærmere venner, foreldre eller søsken, jeg liker alle men de bor i ulike deler av landet. Jeg vet ikke hvilken hobby jeg skal bruke tiden min på. Jeg vet ikke hvilke problemer med meg selv jeg bør jobbe med for å være en bedre partner til den gang jeg møter noen. Jeg vet ikke om jeg vil ha barn i fremtiden, da jeg i perioder sliter psykisk. Jeg skulle gjerne funnet svarene på noe av dette. Jeg har så mye frihet. Altfor mye. Folka mine er spredt overalt. Jeg interesserer meg for veldig mye. Jeg har grei økonomi så har lite begrensninger. Jeg har sagt til meg selv at jeg skal bruke året på å finne ut av ting, men... Jeg kommer ingen vei? Jeg tenker over de mange spørsmålene jevnlig, uten å bli mye klokere. I mellomtiden går jeg på jobb, trening og er med venner i ny og ne. Det føles som et midlertidig sted. Jeg trives ikke her jeg er nå, savner å bo nærmere natur, men føler ikke jeg kan flytte på bygda før jeg finner meg ei bra dame i byen her. Så jeg spør: hvordan finner man ut av hva man vil? Hvordan finner man svar på de mange spørsmålene og usikkerhetene man har? Hva har funket for dere? Jeg skulle så gjerne hatt en samboer å peile ut en livskurs med, jeg føler jeg drukner i all friheten jeg har. Anonymous poster hash: 1cc20...763
Karltorbj Skrevet 2. september Skrevet 2. september Og midt oppi dette, er du ressurssterk og godt bemidlet?
Gjest 1cc20...763 Skrevet 2. september Skrevet 2. september Jeg er periodevis ressurssterk, men faller tilbake i dårlige psyke i perioder og da er jeg mindre ressurssterk. Jeg har god økonomi for alderen, men bemidlet ville jeg ikke sagt. Stått mye alene oppigjennom, og levd et liv med lavt forbruk og god lønn. Anonymous poster hash: 1cc20...763
Sjørøver Skrevet 2. september Skrevet 2. september Gjest 1cc20...763 skrev (12 minutter siden): Så jeg spør: hvordan finner man ut av hva man vil? Hvordan finner man svar på de mange spørsmålene og usikkerhetene man har? Du satser alt på en retning, gaper over men en du klarer også lærer du deg å tygge underveis. Ta noen sjanser. Endring er vondt, men ofte bra.
Karltorbj Skrevet 2. september Skrevet 2. september Gjest 1cc20...763 skrev (12 minutter siden): Jeg trives ikke her jeg er nå, savner å bo nærmere natur, men føler ikke jeg kan flytte på bygda før jeg finner meg ei bra dame i byen her. Anonymous poster hash: 1cc20...763 Kanskje du kan gå for de realistiske drømmene dine, uten at hu drømmedama di, hemmer deg. Hvorfor skulle du ikke treffe henne på bygda?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå