Diskusjon.no Skrevet 2. september Skrevet 2. september CameraJet skal bruke kamera og AI for å pusse tennene. Les hele artikkelen på Tek.no her 1
joandreas Skrevet 2. september Skrevet 2. september Man vil absolutt ha ai på alle produkter man har. https://www.youtube.com/watch?v=Acrapsyhvfs
Kajac Skrevet 2. september Skrevet 2. september joandreas skrev (19 minutter siden): Man vil absolutt ha ai på alle produkter man har. https://www.youtube.com/watch?v=Acrapsyhvfs Jeg tror ikke folk ønsker det. Men bedriftene vil. Jo flere buzzwords de kan putte inn, jo bedre. 2
vidor Skrevet 2. september Skrevet 2. september Grunnen til at det skummer lite er fordi dem ikke bruke SLS - sodium lauryl sulphate, som ikke bør brukes i munnnen uansett. Det samme gjelder antibakterielt munnvann som dreper den naturlige bakteriefloraen som bl.a gir normal nitrogenoksid produksjon som regulerer blodtrykk. 3
sedsberg Skrevet 2. september Skrevet 2. september Jeg lurer på hvordan folk klarte å pusse tennene før vi fikk smart- og Al-tannbørster. 1
robertaas Skrevet 2. september Skrevet 2. september Elektriske tannbørster kan brukes til mye rart. I 2017 fikk et dame flere millioner i erstatning fra We-Vibe som hadde samlet inn data om hennes bruk av en app-styrt vibrator. 1
vidor Skrevet 2. september Skrevet 2. september "Hei frøken Gundersen Du er trukket ut som topp-bruker i Europa av vår «elektriske tannbørste» AI kameraet vært har dog plukket opp noen rare bilder vi håper du kan forklare nærmere. Hilsen markedsavdelingen" 1
Iki Skrevet 2. september Skrevet 2. september sedsberg skrev (4 timer siden): Jeg lurer på hvordan folk klarte å pusse tennene før vi fikk smart- og Al-tannbørster. Folk klarte å "pusse" tennene før vi fikk tannbørster, så egentlig trenger vi vel ikke børste heller?
Simen1 Skrevet 2. september Skrevet 2. september (endret) sedsberg skrev (8 timer siden): Jeg lurer på hvordan folk klarte å pusse tennene før vi fikk smart- og Al-tannbørster. Det er nesten så en lurer på hva mer de klarer å finne på.. Hvordan ser tannbørster i 2050 ut? Automatisk kansellering av helseforsikringer hvis det skulle være antydninger til helseproblemer? Foreldrekontroll på barnas tannpuss, fra sofakroken? Automatisk opplasting av dine automatisk filmede pussevideoer til sosiale medier? Gamifisering av pusseprestasjoner og deling av highscore med vennelista? Hyperspektral smule-analyse med kostholsråd på kjøpet? Grøss! Snart må noen finne opp en ekte DeLorian så vi kommer oss tilbake til 1990 og kan skape en alternativ tidslinje derfra. Arnold Schwarzenegger kan bli med og sprenge Arpanet i filler. Endret 2. september av Simen1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå