Dragonlove Skrevet mandag kl 10:39 Skrevet mandag kl 10:39 Har ett TCL P745 85" fra 2023 og har hatt en Wiim Ultra tilkoplet i flere mnd nå og kjører lyd ut via Hdmi E-Arc for noen dager siden så begynnte lyden og tulle etter noen sekunder og forsvant, jeg greidde å få lyden tilbake ved og ta ut og inn hdmi kabel, men dagen etter var det samme problemet, men lyden kom ikke tilbake, etter å ha sendt mail til wiim support fikk jeg en ny fw oppdatering i dag og lyden kom tilbake, men etter og ha skrudd av tv en times tid og skru det på igjen forsvant plutselig lyden igjen. Jeg har hatt Wiim tilkoplet en annen tv ,men uten høyttalere eller forsterker tilkoplet, altså bare for å sjekke og der står det at den er tilkoplet, så jeg er ganske sikker på at det ikke er Wiim som er problemet. Har forøvrig testet med chromecast på samme tv og når jeg skrur av tv står chromecast på og når jeg skrur av chromecast så står tv på. Kan jeg konkludere med at det er noe problemer med HDMI E-Arc her? Jeg har ellers fulgt alle prosedyrer med å skru av alt og trekke hdmi kabel ut osv....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå