IcedStrider Skrevet 24. august Skrevet 24. august Min mor har lenge lånt Netflix av min bror. Og siden han sa at han skulle kvitte seg med den pga prisoppganger og annet mas, så tok jeg i helgen å la inn Netflix hos min mor, da hun kunne få det gratis via TV tjenesten til Telenor. La inn og fulgte instuksjonene og la inn hennes telefon og epost adresse. Men hun fikk også tilgang til min brors profil (Som ikke hadde slettet Netflix alikevel). Han hadde ikke fått noen varsler om innlogging, mens min mor måtte verifiserte både epost og telefon. Jeg var litt overrasket at den husket hvor hun var i en TV serie. Min bror hevder han ikke har lagt inn hennes epost på noe, han har kun logget inn hos henne med hans konto og epost. Noen som vet hvordan vi får splittet disse kontoene. Hun fikk ikke sett noe i går pga de spurte om oppdatering av lokasjon, men ting fungerte igjen i dag. Jeg var inne på netflix siden i nettleser, og det en overføringskonto der, men der lå det kun 2 ting med hennes navn på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå