Kanlu Skrevet 10. august Skrevet 10. august Hei, Jeg er for tiden deltidstudent og trenger jobb ved siden av studiene. Jeg studerer drift og sikkerhet på fagskolen og har bestått viktige emner som Infrastruktur, sikkerhet og utvikling. Jeg har fullført lærerutdanning. Jeg har førekort klasse Baut Jeg har jobbet som lærer i 5 år på 4 forskjellige skoler. Jeg bor i en middels stor by på Østlandet. Jeg ønsker på sikt å bytte bransje til tech som er hvorfor jeg studerer dette på deltid. Hvordan bør jeg gå frem for å få jobb i dagens marked? Det må ikke være lærer og det må ikke være entry level tech - selvom det kun er der jeg har relevant erfaring/kompetanse
SpecialForce Skrevet 17. august Skrevet 17. august Jeg ser at jobbmarkedet stadig blir vanskeligere, så for min egen del så har jeg brukt Luado, Getaround og Hygglo til å skaffe inntekt via. I IT-feltet så er det gjerne greit å se etter noen interessegrupper på facebook, man kan annonsere etter jobb selv og se etter nettverkstreff. Sørg også for å holde Linkedin oppdatert og kikk etter jobber der også. Fortsett å fylle på med kurs og setifikater.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå