Gå til innhold

EA-avtalen i boks – eies nå av Saudi-Arabia og Donald Trumps svigersønn

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt korrekt Runis. 

Kushner og dem har ønske om å putte inn KI i spill. Og de kommer til å drepe Battlefield fordi serien trolig ikke kommer til å selge like mye som Call of Duty ved neste spill. De bruker mest trolig også EA til å kjøpe seg enda mer innpass i FIFA, som i seg selv også er ganske ille for alle som bryr seg om fotball.

• Liker 6
  • Innsiktsfullt 1
Skrevet

Hobbyen man har elsket siden 80-tallet dør dag for dag. "EA Sports It's in the game" sitter i for alltid og er minner om en storhetstid som døde for lengst.

Heldigvis har man en stor backlog så man slipper å støtte selskaper som dette lengre.

• Hjerte 3
Skrevet
...... skrev:

Hobbyen man har elsket siden 80-tallet dør dag for dag. "EA Sports It's in the game" sitter i for alltid og er minner om en storhetstid som døde for lengst.

Heldigvis har man en stor backlog så man slipper å støtte selskaper som dette lengre.

De gamle EA Sports-spillene fungerer også kjempefint uten internett-tilkobling, så de kan fortsatt nytes :)
  • Liker 1
  • Innsiktsfullt 1
Skrevet
3 hours ago, Tåka said:

Med Trump familien på eiersiden så vil nok korrupsjonen bli total i selskapet og griskhet forran fine spill.

Hvordan kan du si noe sånt om eierne når de kan vise til sine resultater både med trump phone, krig i iran, straffetoll, ice-agenter med utvidede fullmakter, passiv støtte til putler, pengekrav mot Canada for røyklegging istedet for å tilby ressurser for skogbrann? Hva kan vel gå galt?

5 hours ago, erikric said:

Nå fikk jeg enda mer lyst på kernel-nivå anti cheat på maskinen min...

Nei, det må du ikke finne på. Kan risikere høyere fps og lavere temperaturer når kontrollmekanismene ikke kjører som de skal.

4 hours ago, Filmvenn said:

De bruker mest trolig også EA til å kjøpe seg enda mer innpass i FIFA, som i seg selv også er ganske ille for alle som bryr seg om fotball.

Hvem sier at ikke trumpen bryr seg om fotball? Han var jo tross alt til stede under finalen og villle så veldig gjerne bli fotografert sammen med de spanske spillerne.

• Liker 4
Skrevet (endret)
Aetius skrev (8 timer siden):

Synd, men jeg bryr meg ikke så hardt. EA har vært dritt i årevis uansett.

Har EA gitt ut et bra spill siden 2000- tallet egentlig?? 😅 Eller hvem ga ut Medal of Honor nå igjen? På sene 90’ hadde de faktisk noen «decent» spill på N64 👌 

Endret av svenka
  • Innsiktsfullt 1
Skrevet
9 minutes ago, firberblad said:

EA var på topp når de stod bak titler som Need for Speed 3: Hot pursuit og oppfølgeren High stakes og Porsche unleased. 

Ikke enig. Jeg mener EA var på topp da de ga ut F/A-18 Interceptor for Amiga.

• Liker 2
Skrevet
3 hours ago, svenka said:

Har EA gitt ut et bra spill siden 2000- tallet egentlig?? 😅 Eller hvem ga ut Medal of Honor nå igjen? På sene 90’ hadde de faktisk noen «decent» spill på N64 👌 

Medal of Ho - European Ass.jpg

• Liker 1
Skrevet

Ville sjekket nøye hva som står i avtalen man må klikke på når man installerer et EA spill i fremtiden. Ville ikke forundre meg om det sto i liten tekst at nå eier Jared  Kushner organene dine og dette kan skje deg.

• Liker 2
  • Innsiktsfullt 1
Skrevet
FrihetensRegn skrev (14 timer siden):

Flott, håper dette betyr gode spill uten fokus på woke elementer som mangfold og inkludering.

Ja, vi støtter et diktatur som hakker journalister i småbiter for å eie woke!

• Liker 4
  • Innsiktsfullt 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...