Spillredaksjonen Skrevet 4. august Skrevet 4. august Dave Bautista kan bli ny TV-Kratos Amazon i forhandlinger med Marvel-stjerna. Les hele saken på Gamer.no»
Tåka Skrevet 5. august Skrevet 5. august Hvorfor de på død og liv må ha filmstjerner som hoved person i spill er for meg helt tullete , tror ikke de selger særlig mange spill bare pga dette tullet er min mening, jeg sluttet å spile Cyberpunk pga den idiotiske Kanu Reeds! Lage egene hoverpersoner er min mening.
Snøspade Skrevet 5. august Skrevet 5. august (endret) 1 hour ago, Tåka said: Hvorfor de på død og liv må ha filmstjerner som hoved person i spill er for meg helt tullete , tror ikke de selger særlig mange spill bare pga dette tullet er min mening, jeg sluttet å spile Cyberpunk pga den idiotiske Kanu Reeds! Lage egene hoverpersoner er min mening. Grunnen til at de ønsker en skuespiller her er kanskje fordi dette er en filmatisering/TV-serie av spillene? Men for øvrig enig i at å skulle ha «filmstjerner» i spill, bare for å ha en mer allment kjent person der, er i de fleste tilfeller tull, og sannsynligvis bare kostnadsøkende. Endret 5. august av Snøspade 2
Gringorilla Skrevet 5. august Skrevet 5. august Det kunne vært bra, men jeg tviler på at det er noe sannhet i disse ryktene, da Bautista både er blitt alt for "pinglete" og han har uttalt at han ikke ønsker slike roller lenger.
Filmvenn Skrevet 5. august Skrevet 5. august Dette er ikke rykter lagd på et gutterom. Dette et bransjemedie som vet hva de rapporterer om, og jeg har selv fulgt Deadline og Nellie Andreeva i over 15 år nå. De har såpass innsikt i hva som foregår og får vite dette, pluss dette var samme journalisten som meldte om at Ryan Hurst måtte recastes. Han vil unngå overfladisk actionfilmer. God of War er faktisk noe som kan være godt drama, og action + fantasy samtidig. De rollene han vil unngå er slike roller han har hatt blitt litt låst til for pengenes skyld, som han virker å komme litt vekk fra etter å ha gjort mer drama i filmer som Dune, The Last Showgirl og Glass Onion de siste årene. 1 1
Gringorilla Skrevet 5. august Skrevet 5. august Filmvenn skrev: Dette er ikke rykter lagd på et gutterom. Dette et bransjemedie som vet hva de rapporterer om, og jeg har selv fulgt Deadline og Nellie Andreeva i over 15 år nå. De har såpass innsikt i hva som foregår og får vite dette, pluss dette var samme journalisten som meldte om at Ryan Hurst måtte recastes. Han vil unngå overfladisk actionfilmer. God of War er faktisk noe som kan være godt drama, og action + fantasy samtidig. De rollene han vil unngå er slike roller han har hatt blitt litt låst til for pengenes skyld, som han virker å komme litt vekk fra etter å ha gjort mer drama i filmer som Dune, The Last Showgirl og Glass Onion de siste årene. Du kan ha et poeng der. Forhåpentligvis får de frem hvor dyp denne rollefiguren faktisk er.
Filmvenn Skrevet 5. august Skrevet 5. august Føler siden spillene får det fram, så får TV-serien til det også. Pluss at Ronald D. Moore er en serieskaper som har vist nok at han kan fortelle historier innen forskjellige sjangere, fra Star Trek og Battlestar Galactica til Outlander og For All Mankind. Pluss det hjelper med regissøren Fredrick E. O. Toye for de første episodene, som er viktige for hvordan serien ser ut og "beveger seg", for han er en regissør som gjennom Shōgun, Fallout, The Good Wife, Person of Interest, The Walking Dead, Westworld og LOST vist han kan jobbe med så varierte serier. Personlig synes jeg også castingen til denne serien er over gjennomsnittet. Mandy Patinkin som Odin er i seg selv klasse casting.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå