Spillredaksjonen Skrevet 4. august Skrevet 4. august Assassin's Creed Odyssey doblet spillertallet Den nye storfilmen om Odyssevs fikk en bølge av spillere tilbake til Assassin's Creed. Les hele saken på Gamer.no»
Tåka Skrevet 5. august Skrevet 5. august Assassin Creed Odyssey og Black Flag er de beste spillene hos Ubisoft syntes jeg.
Milarwen Skrevet 6. august Skrevet 6. august (endret) Merkelig nok leste jeg boka Odyssey and the Illiad for bare et par år siden. Jeg fant et pent eksemplar i bokhandelen. Odyssey og Assassins Creed II har de absolutt beste protagonistene med Kassandra og Ezio. Black flag har piratlivet men syns ikke Edward er av samme kaliber. Både Kassandra og Ezio er langt mer fargefulle i vokabularet enn Edward med fraser som malakka og fatti sotto, porco! Nesten litt pinlig. Endret 6. august av Milarwen
vidor Skrevet 6. august Skrevet 6. august On 8/5/2026 at 11:39 AM, Tåka said: Assassin Creed Odyssey og Black Flag er de beste spillene hos Ubisoft syntes jeg. Har nesten rundet Origins, og har Odyssey liggende klar. Synes dette var en vri på spill-serien som fungerte godt. Black Flag har jeg liggende på PCen, men har aldri tatt meg tid til det selv om jeg vet det er bra. Gikk rundt med oppfatningen om at Origins var bedre enn Odyssey, men det er vel fordi det blir mer av det samme. Det er jo uansett et AAA.
Milarwen Skrevet 6. august Skrevet 6. august (endret) 2 hours ago, vidor said: Gikk rundt med oppfatningen om at Origins var bedre enn Odyssey, men det er vel fordi det blir mer av det samme. Det er jo uansett et AAA. Jeg syns Odyssey er bedre enn Origins og tallene viser at på Steam, så er Odyssey langt mer populært. Når det er sagt så er det best å gjøre seg opp sin egen mening. Edit: Black flag: Resynced er så langt det mest populære AC-spillet på Steam så langt. Endret 6. august av Milarwen
vidor Skrevet 6. august Skrevet 6. august 32 minutes ago, Milarwen said: Edit: Black flag: Resynced er så langt det mest populære AC-spillet på Steam så langt. Har maskin nå som er raskt nok for det, så kan jo faktisk vurdere å kjøpe det. Sannsynligheten for at jeg bare lar det bli liggende er selvfølgelig alt for stor.
Milarwen Skrevet 7. august Skrevet 7. august 18 hours ago, vidor said: Har maskin nå som er raskt nok for det, så kan jo faktisk vurdere å kjøpe det. Sannsynligheten for at jeg bare lar det bli liggende er selvfølgelig alt for stor. Siden du allerede har Odyssey, ville jeg prøvd det. Black flag er ikke dårlig men det er for det første litt mer lineært enn den nye formelen som i Origins osv. Dessuten så er Odessey nesten som en prequel til Origins.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå